Διατροφή & Υγεία

Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

ΓΙΑ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ , ΥΓΕΙΑ, ΕΥΕΞΙΑ

Ακολουθώντας τους  παρακάτω 10 διατροφικούς κανόνες όχι μόνο θα χάσετε κιλά αλλά θα κερδίσετε υγεία και ευεξία. 

Αν συνδυάσετε τη σωστή διατροφή με λίγη άσκηση τα αποτελέσματα θα είναι θεαματικά σε σύντομο χρονικό διάστημα.

1.Καταναλώνετε καθημερινά 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών . Οι δίαιτες με υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο και γαλακτοκομικά μειώνουν τoν όγκο των λιποκυττάρων και ταυτόχρονα επιταχύνουν τη διάσπαση του λίπους .

2.Προτιμάτε τρόφιμα ολικής αλέσεως (δημητριακά, ζυμαρικά, καστανό/αναποφλοίωτο ρύζι κλπ). Το υψηλό περιεχόμενο των τροφίμων ολικής αλέσεως σε φυτικές ίνες μειώνει τόσο την απορρόφηση λίπους όσο και το αίσθημα πείνας, με αποτέλεσμα να μειώνεται η ποσότητα φαγητού που καταναλώνεται.

3.Ενισχύστε τη διατροφή σας με αντιοξειδωτικά. Τα αποτελέσματα της ευρύτερης έρευνας για την επίδραση των αντιοξειδωτικών στα λιπώδη κύτταρα υποδεικνύουν ότι παρεμποδίζουν τη συσσώρευση λίπους στα κύτταρα. Τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά είναι: φρούτα, λαχανικά, ξηροί καρποί, καστανό/αναποφλοίωτο ρύζι, ψωμί πολύσπορο, ελιές, ελαιόλαδο, όσπρια , θαλασσινά κλπ

4.Ακολουθήστε μικρά και συχνά γεύματα. Η συστηματική πρόσληψη τροφής σε τακτικές ώρες συμβάλλει στον έλεγχο του αισθήματος πείνας και κορεσμού και εξασφαλίζει τη συνεχή λειτουργία του μεταβολισμού και την και μειωμένη αποθήκευση λίπους.

5.Πείτε όχι στη ζάχαρη. Η ζάχαρη αναστέλλει την ορμόνη λεπτίνη, η οποία  δημιουργεί  το αίσθημα της πληρότητας ώστε να σταματήσει η κατανάλωση τροφής.

6.Πίνετε καθημερινά τουλάχιστον 1,5 – 2 λίτρα υγρών (νερό, χυμοί, τσάι, καφές,  γάλα).

7.Καταναλώνετε καθημερινά 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών. Είναι γεμάτα φυτικές ίνες και νερό, δύο πράγματα δηλαδή που προωθούν την αποτοξίνωση και την απώλεια βάρους

8.Μειώστε το αλάτι. Είναι γνωστό ότι το αλάτι αυξάνει σημαντικά το αίσθημα της δίψας αλλά και της πείνας συμβάλλοντας στην αύξηση της συνολικής θερμιδικής μας πρόσληψης.

9.Αποφύγετε τη συχνή κατανάλωσης έτοιμου φαγητού .

10.Τρώτε καθημερινά 30γρ. ανάλατους ξηρούς καρπούς. Περιέχουν ταυτόχρονα ω-λιπαρά, φυτικές ίνες και πρωτεΐνες που αυξάνουν το αίσθημα κορεσμού.

melodia team

Tags

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close