Auto Moto

Nέα παιχνίδια.. για την εμβληματική Bugatti Type 35

Βρετανική εταιρεία με τη συνεργασία της Bugatti δημιούργησαν μια θεωρητικά «παιδική» εκδοχή της αρχέτυπης Τype 35, αλλά απολύτως πιστή στην πλειονότητα των χαρακτηριστικών της η οποία θα κατασκευαστεί σε 500 αντίτυπα.

Στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 110 χρόνια της, η αλσατική φίρμα ένωσε τις δυνάμεις με μια βρετανική εταιρεία εμπορίας μεταχειρισμένων οχημάτων την The Little Car Company, δημιουργώντας μια απολύτως πιστή αλλά υπό κλίμακα ρέπλικα, της θρυλικής Τype 35.

Η ρέπλικα η οποία ονομάζεται Bugatti Baby II αποτελεί επί της ουσίας μια κατά 25% σμίκρυνση της αρχέτυπης Type 35, είναι ηλεκτροκίνητη και ενδείκνυται για οδήγηση τόσο από μικρά όσο και από… μεγάλα παιδιά.

Ο σχεδιασμός και η κατασκευή της Bugatti Baby ΙΙ προέκυψαν αφού οι μηχανικοί της γαλλικής φίρμας και της Little Car σάρωσαν κάθε πτυχή και εξάρτημα της νικηφόρας  Type 35 στο GP της Lyon του 1924, εξασφαλίζοντας έτσι πιστότητα μέχρι κεραίας όπως άλλωστε απαιτεί και η τιμή που αξιώνουν και η οποία ανέρχεται σε 30.000 ευρώ για κάθε ένα από τα 500 αντίτυπα στα οποία θα κατασκευαστεί.

Η διαφορά σε σχέση με την μακρινή πρόγονό της δια χειρός Ettore Bugatti, έκτος από το μέγεθος έγκειται στην αντικατάσταση του κινητήρα εσωτερικής καύσης με ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου 1,4 ή προαιρετικά 2,8 kWh  για την τοποθέτηση των οποίων έχουν επίσης γίνει ορισμένες μετατροπές στο πλαίσιο. Νέας τεχνολογίας είναι και τα ελαστικά τα οποία υπογράφει η Michelin. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι η μικρή Bugatti διαθέτει στο βασικό της εξοπλισμό σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας από την επιβράδυνση και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Αντιθέτως πιστή αναπαραγωγή αποτελούν ο ελαφρύς σωληνωτός μπροστινός άξονας, η ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης καθώς και το εσωτερικό. Ξεχωρίζουν το χαρακτηριστικό τετράκτινο ξύλινο τιμόνι, το ταμπλό από αλουμίνιο και τα χειροποίητα όργανα. Βέβαια στην προκειμένη περίπτωση το ταχύμετρο, ο μετρητής θερμοκρασίας λαδιού και η ένδειξη στάθμης καυσίμου έχουν αντικατασταθεί από όργανα που δείχνουν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και το ταχύμετρο.

Οι Βugatti Baby II θα διαθέτουν επίσης χειρόφρενο, καθρέπτη οπισθοπορείας, λειτουργικά φωτιστικά σώματα καθώς και σύστημα τηλεκατεύθυνσης το οποίο, σε περίπτωση χρήσης της ρέπλικας από κάποιο παιδί, μπορεί να ακινητοποιήσει πλήρως το όχημα με την προϋπόθεση να βρίσκεται εντός της εμβέλειας των 50 μέτρων.

Επίσης το γνώριμο κλασικό έμβλημα της Bugatti έχει σφυρηλατηθεί από 50 γραμμάρια ατόφιο ασήμι.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι η Bugatti Baby II θα είναι διαθέσιμη σε τρεις εκδόσεις με την πρώτη να διαθέτει αμάξωμα από συνθετικό, την μεσαία από ανθρακόνημα και την κορυφαία από αλουμίνιο σμιλεμένο χειροποίητα.

Σε ό,τι αφορά τις δυνατότητές της, το ηλεκτρικό μοτέρ έχει δύο επίπεδα  ισχύος αποδίδοντας 1,3 ή 5,3 ίππους αναλόγως την εκάστοτε επιλογή. Στην πρώτη περίπτωση η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 20 χλμ./ώρα ενώ στη δεύτερη σε 50 χλμ./ώρα. Παράλληλα, όπως ισχύει και στην περίπτωση της Chiron, η Bugatti Baby II διαθέτει “Speed Key” το οποίο απενεργοποιεί τον ηλεκτρονικό περιοριστή ταχύτητας, απελευθερώνοντας παράλληλα επιπλέον ισχύ η οποία διαμορφώνεται σε 13,4 ίππους.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

in.gr

Tags

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close