Περίεργα

 ΔΙΤΡΟΧΑ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΤΡΕΖΙΝΑ ΣΤΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

 

Από το ξύλινο ποδήλατο χωρίς πετάλια που λεγόταν ντρεζίνα του γερμανού Φον Σάουερμπορν  το 1817 και την ανάγκη των ανθρώπων για γρήγορη μετακίνηση  δημιουργήθηκε το βελοσιπέντ δηλαδή το ποδήλατο με πετάλια.

 

Παρόλο που το ποδήλατο έκανε πιο εύκολη και πιο γρήγορη την μετακίνηση, απαιτούσε  μυική δύναμη.

Αυτό ακριβώς το μειονέκτημα πυροδότησε το ζήλο των πρώτων κατασκευαστών μοτοσικλέτας να μετατρέψουν το ποδήλατο σε μηχανοκίνητο δίτροχο.

Διάφορες ευρεσιτεχνίες δοκιμάστηκαν ,αλλά ουσιαστικά οι ορίζοντες άνοιξαν με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης του εφευρέτη Νικολάους Όττο που υπήρξε η βάση για τους επόμενους βενζινοκινητήρες.

 

Η προστασία του ονόματος «μοτοσικλέτα» διεκδικήθηκε το 1897 από τους Γερμανούς αδελφούς Χίλντεμπραντ  και τον  Βόλφσμύλλερ των οποίων η ομώνυμη εταιρεία   κατασκεύασε την πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής .

Όταν συναντάμε τις τυχερές κλασσικές κυρίες που άντεξαν στο χρόνο  με την φροντίδα των  ιδιοκτητών τους , αξίζουν σίγουρα  την προσοχή μας.

 

Πηγή φωτογραφιών: Βικιπαίδεια

Tags

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close