Ομορφιά

ΔΙΠΛΟΣΑΓΟΝΟ Ή ΠΡΟΓΟΥΛΙ : ΠΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΦΕΥΓΕΙ

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΥΕΣ ΤΟΥ ΛΑΙΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΑΓΟΝΙΟΥ

 

Πρώτα από όλα ας δούμε τι είναι το διπλοσάγονο η πιο κοινά προγούλι.

Είναι απλά μια παραπανίσια στρώση δέρματος ή λίπους που σχηματίζεται φυσικά στην περιοχή του λαιμού, εμφανίζει πτωτική διάθεση και γίνεται ορατή όταν παίρνουμε βάρος.
Παρόλο βέβαια που ο ένοχος είναι κυρίως τα πολλά περιττά κιλά , δεν πρέπει να παραβλέπουμε και  άλλους παράγοντες, όπως κατακράτηση υγρών , η κληρονομικότητα και η ηλικία που επιφέρει τη φυσική φθορά και πτώση του δέρματος το οποίο είναι πιο λεπτό σε αυτή την περιοχή.

Η βασική ερώτηση βέβαια είναι: Πως μπορείτε να απαλλαχτείτε από αυτό μια και καλή;

Φυσικά, εκτός από την δύσκολη απόφαση  για πλαστική επέμβαση που δεν μπορούν να ακολουθήσουν όλοι τόσο για λόγους υγείας και φόβου όσο και οικονομικούς λόγους δεν υπάρχουν  μαγικές συνταγές και θαυματουργά προϊόντα .

Αυτό που χρειάζεται είναι  άσκηση. Όπως συμβαίνει σε όλο το σώμα «εξασκώντας» την περιοχή σε καθημερινή βάση, «δουλεύετε» τους βασικούς μύες του λαιμού και του σαγονιού και σιγά σιγά βοηθάτε στον περιορισμό του διπλοσάγονου .

Πάμε να δούμε ποιες είναι αυτές:

  1. Στριφογύρισμα

Αυτή η άσκηση μπορεί να γίνει είτε είστε καθιστή, είτε μείνετε σε όρθια θέση, αλλά φροντίζοντας να έχετε την πλάτη και την σπονδυλική σας στήλη σε μια ευθεία.

Ξεκινήστε στρέφοντας το πηγούνι σας προς τον δεξιό σας ώμο. Κρατώντας το κεφάλι σας σε θέση που να κοιτάτε προς τα κάτω, γυρίστε σιγά-σιγά στην κεντρική θέση και, στη συνέχεια, στρέψτε το πηγούνι σας προς τον αριστερό σας ώμο. Επαναλάβετε 10-15 φορές μέχρι να νιώσετε μια μικρή ένταση ανάμεσα στο λαιμό και το σαγόνι σας.

  1. Με το στόμα 

 

Ανοίξτε το στόμα μας όσο περισσότερο μπορείτε, τόσο σε ύψος όσο και σε πλάτος. Τραβήξτε το κάτω χείλος σας προς τα μέσα, τοποθετώντας το πάνω από την κάτω οδοντοστοιχία σας. Μείνετε σε αυτή τη θέση και μετακινήστε το σαγόνι σας πάνω-κάτω. Επαναλάβετε 15 φορές.

Αυτή η άσκηση γυμνάζει τον μυ που συνδέει το σαγόνι με τους ώμους σας.

  1. Με το κεφάλι προς τα πίσω 

Κρατήστε την πλάτη και την σπονδυλική σας στήλη ευθεία και με αργές κινήσεις κάντε το κεφάλι σας προς τα πίσω μέχρι να φτάσετε σε γωνία 90 μοιρών, δηλαδή σε σημείο που κοιτάτε το ταβάνι. Σουφρώστε τα χείλη σας  και μείνετε έτσι για 5 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε 10-15 φορές.

Αυτή η άσκηση τονώνει τους μύες σε λαιμό και κάτω σιαγόνα.

 

 

 

οι φωτογραφίες είναι από το : mama365.gr

Tags

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close