Auto MotoΣημαντικές

Λαμία: Η Ford Ντουλάκης παρουσιάζει το νέο Puma την Παρασκευή

Η εταιρεία ΝΤΟΥΛΑΚΗΣ  επίσημος έμπορος της Ford  ,βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την άφιξη του νέου μοντέλου Ford Puma Hybrid – mHEV που  ανήκει στην κατηγορία SUV υβριδικών αυτοκινήτων με κινητήρα βενζίνης 1.0 L απόδοσης 125 και 155 PS σε δυο ετοιμοπαράδοτες εκδόσεις Titanium και ST-Line X  με τεχνολογία  αιχμής και υπερπλούσιο εξοπλισμό :

Η Ford Ντουλάκης σας προσκαλεί στις 8:00′ το βράδυ της Παρασκευής στην επίσημη παρουσίαση του νέου Ford Puma στη Λαμία!

Η εταιρεία ΝΤΟΥΛΑΚΗΣ επίσημος έμπορος της Ford, βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την άφιξη του νέου μοντέλου Ford Puma Hybrid – mHEV.

Ένα νέο μοντέλο που ανήκει στην κατηγορία SUV υβριδικών αυτοκινήτων με κινητήρα βενζίνης 1.0 L απόδοσης 125 και 155 PS σε δυο ετοιμοπαράδοτες εκδόσεις Titanium και ST-Line X  με τεχνολογία αιχμής και υπερπλούσιο εξοπλισμό:

  • ESC-TCS, Hill Start Assist, Lane Keeping Aid, Σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με ανίχνευση οχημάτων /πεζών, Wrong Way Alert, Σύστημα πλοήγησης, Ford Sync 3 με κλήση έκτακτης ανάγκης, Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού, Σύστημα αναγνώρισης οδικών σημάτων, Modem, Gps, ηχοσύστημα με οθόνη αφής 8’’, πλήρη ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3’’ TFT .

Οι επιδόσεις του Puma 155ps  επιτάχυνση 0-100 σε 9 sec με τελική ταχύτητα 200 km/h και κατανάλωση μικτού κύκλου μόλις 4,4L/100km με εκπομπές ρύπων 99-99g/km.

Η οδηγική απόλαυση αναβαθμίζεται με την τεχνολογία επιλέξιμων προφίλ (Drive Mode) της Ford που επιτρέπει στους οδηγούς να ρυθμίζουν τόσο την απόκριση του γκαζιού, όσο και εκείνη των συστημάτων πρόσφυσης και ελέγχου της ευστάθειας του αμαξώματος.

Τα προφίλ οδήγησης περιλαμβάνουν τα προγράμματα Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail επιτρέποντας στους οδηγούς να διαμορφώνουν την οδηγική εμπειρία σύμφωνα με τις εκάστοτε οδικές, καιρικές και εδαφικές συνθήκες. Κάθε Drive Mode συνοδεύεται από ένα μοναδικό εικονίδιο στον πίνακα οργάνων του αυτοκινήτου.

Τεχνολογίες που εμπνέουν αυτοπεποίθηση και σιγουριά

Το Puma χρησιμοποιεί 12 αισθητήρες υπερήχων, τρία ραντάρ και δύο κάμερες που είναι τοποθετημένα γύρω από το αυτοκίνητο για την υποστήριξη του “πακέτου” τεχνολογιών Ford Co-Pilot360 που βελτιώνουν τα επίπεδα προστασίας των επιβατών, την οδική συμπεριφορά, αλλά και τη διαδικασία στάθμευσης.

Όλα τα συστήματα αυτά έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να καθιστούν την οδηγική εμπειρία πιο άνετη, λιγότερο απαιτητική και ακόμα πιο ασφαλή.

Τα Adaptive Cruise Control (ACC) με Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane-Centring βοηθούν στη διατήρηση μιας απόστασης ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα. Παράλληλα, το σύστημα μειώνει το στρες στα μεγάλα ταξίδια, διατηρώντας το όχημα στο κέντρο της λωρίδας. Το ACC, πέρα από τη χρήση πληροφοριών από το ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης, προσαρμόζει την ταχύτητα του αυτοκινήτου εντός των νόμιμων ορίων παρακολουθώντας την οδική σήμανση στο πλάι του δρόμου καθώς και τις εναέριες πινακίδες. Οι λειτουργίες Stop & Go και Lane Centring διατίθενται μόνο σε συνδυασμό με το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Το Stop & Go επιτρέπει στο Adaptive Cruise Control (ACC) να σταματά τελείως το όχημα σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας, χρησιμοποιώντας μέχρι και το 50% της συνολικής δύναμης της πέδησης, αλλά και να το εκκινεί αυτόματα, εάν η στάση διαρκεί λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.

Για στάσεις μεγαλύτερες των 3 δευτερολέπτων, ο οδηγός μπορεί να πιέσει ένα διακόπτη στο τιμόνι ή να πατήσει ελαφρώς το γκάζι.

Η νέα λειτουργία Local Hazard Information – που υποστηρίζεται από το ενσωματωμένο μόντεμ FordPass Connect – μπορεί να ενημερώνει τους οδηγούς για επικίνδυνες καταστάσεις στο δρόμο, ακόμα και αν αυτές δεν είναι ορατές εξαιτίας της ύπαρξης στροφών ή παρουσίας άλλων οχημάτων.

Οι ειδοποιήσεις του συστήματος Local Hazard Information εκδίδονται ανεξάρτητα από το σύστημα πλοήγησης, με βάση ενημερωμένα στοιχεία από τοπικές αρχές, υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης και οδηγικά δεδομένα που αντλούνται από άλλα οχήματα που βρίσκονται συνδεδεμένα στο “cloud”.

Ειδοποιήσεις για οδικά έργα, ακινητοποιημένα οχήματα λόγω βλάβης, ζώα, πεζούς και εμπόδια στον αυτοκινητόδρομο, ακόμα και για επικίνδυνες οδηγικές συνθήκες, μεταδίδονται στο όχημα ασύρματα με έγκαιρη ενημέρωση των οδηγών για καταστάσεις που εκτυλίσσονται πέραν του πεδίου ορατότητάς τους.

Για πρώτη φορά σε όχημα της Ford της κατηγορίας B, μία πίσω ευρυγώνια κάμερα προβάλλει μία εικόνα 180 μοιρών σε οθόνη αφής μέσα στο αυτοκίνητο, ώστε πεζοί, δικυκλιστές και άλλα οχήματα να γίνονται καλύτερα αντιληπτά όταν το όχημα εξέρχεται από χώρους στάθμευσης ή ιδιωτικούς δρόμους.

Ένα σύστημα που βοηθά τους οδηγούς του Puma να κάνουν όπισθεν με μεγαλύτερη σιγουριά είναι το Blind Spot Information System (BLIS) της Ford με Cross Traffic Alert. Το BLIS είναι σε θέση να προειδοποιήσει τους οδηγούς που εξέρχονται με όπισθεν από ένα χώρο στάθμευσης για πιθανή διέλευση άλλων οχημάτων στο πίσω τμήμα, ενώ μπορεί να ενεργοποιήσει και τα φρένα για την αποφυγή μιας σύγκρουσης ή τη μείωση των επιπτώσεών της, εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει στις προειδοποιήσεις.

Το Enhanced Active Park Assist της Ford βοηθά τους οδηγούς να βρίσκουν κατάλληλους χώρους στάθμευσης και να παρκάρουν κάθετα ή παράλληλα σε σχέση με άλλα οχήματα.

Επίσης, η τεχνολογία Auto μειώνει αυτόματα την ένταση φωτισμού της μεγάλης σκάλας του Puma ώστε να μην “τυφλώνονται” οι αντίθετα διερχόμενοι οδηγοί. Βελτιώνοντας περαιτέρω το σύστημα Lane-Keeping της Ford, η λειτουργία Road Edge Detection είναι σε θέση να αναγνωρίζει πού τελειώνει ο δρόμος και αρχίζει το πεζοδρόμιο ή το γρασίδι. Το σύστημα μπορεί να εφαρμόζει ροπή στο τιμόνι για να αποτρέψει την έξοδο του οχήματος από το δρόμο.

Οι τεχνολογίες του νέου Ford Puma βοηθούν επίσης τους οδηγούς να κινούνται με άνεση σε πολυσύχναστους δρόμους πόλεων. Η τεχνολογία Pre-Collision Assist με Pedestrian και Cyclist Detection ανιχνεύει πεζούς και δικυκλιστές που βρίσκονται ήδη ή ετοιμάζονται να βγουν στο δρόμο μπροστά από το όχημα. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να μειώνει τη σφοδρότητα μερικών εμπρόσθιων συγκρούσεων με εμπλοκή οχημάτων και πεζών ή να βοηθά τους οδηγούς να αποφύγουν τελείως τη σύγκρουση. Το νέο Puma διαθέτει μία αναβαθμισμένη έκδοση της τεχνολογίας με ακόμα πιο ευρυγώνια κάμερα, η οποία βοηθά στον καλύτερο εντοπισμό των κινήσεων των πεζών.

Εάν συμβεί κάποιο ατύχημα, η τεχνολογία Post-Collision Braking συμβάλλει στη μείωση των επιπτώσεων μιας ενδεχόμενης δευτερεύουσας σύγκρουσης εφαρμόζοντας αυτόματα μέτρια πίεση πέδησης, εάν ανιχνευτεί περιστατικό αρχικής σύγκρουσης. Η επιβράδυνση του οχήματος μπορεί να περιορίσει τους τραυματισμούς των επιβατών και τις ζημιές στο όχημα.

Πρόσθετες τεχνολογίες, οι οποίες είναι σχεδιασμένες ώστε να βοηθούν τους οδηγούς του νέου Puma να αποφύγουν ατυχήματα, είναι οι εξής:

  •  Evasive Steering Assist – το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να λειτουργεί σε πόλη και αυτοκινητόδρομο χρησιμοποιώντας ραντάρ και μία κάμερα για την ανίχνευση αργά κινούμενων ή σταματημένων οχημάτων στην εμπρόσθια πορεία. Το Evasive Steering Assist υποστηρίζει ελιγμούς ώστε να μπορούν οι οδηγοί να αποφύγουν ένα όχημα σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης
  •  Wrong Way Alert – το σύστημα χρησιμοποιεί μία κάμερα τοποθετημένη στο παρμπρίζ και πληροφορίες από το σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου, ώστε να προειδοποιεί τους οδηγούς με οπτικά ή ηχητικά σήματα όταν παραβιαστούν οι δύο πινακίδες μονόδρομης εισόδου σε αυτοκινητόδρομο

«Το Puma προσφέρεται με μία πρωτοφανή γκάμα τεχνολογιών για την κατηγορία του» δήλωσε ο Steffens. «Χαρακτηριστικά όπως η ασύρματη φόρτιση ή η λειτουργία Stop & Go έχουν σχεδιαστεί για να εντάσσονται ομαλά στις ζωές των ιδιοκτητών τους και να καθιστούν την οδήγηση του Puma μία αβίαστη και διαισθητική εμπειρία.»

Το  Puma απέσπασε την υψηλότερη βαθμολογία 5 αστέρων από τον ανεξάρτητο οργανισμό δοκιμών πρόσκρουσης Euro NCAP, παίρνοντας “άριστα” τόσο στις δοκιμές πλευρικών συγκρούσεων σε μπαριέρα, όσο και στις πιο σοβαρές πλευρικές προσκρούσεις σε στύλο.

Επίσης, εξαιρετικές κριτικές έλαβαν τεχνολογίες του αυτοκινήτου, όπως οι Pre-Collision Assist με Active Braking, Intelligent Speed Limiter και Lane-Keeping System.

Στον τομέα του κινητήρα υβριδικής τεχνολογίας mHEV αξιοποιώντας την 48V 10Ah  μπαταρία ιόντων λιθίου με την ενσωματωμένη γεννήτρια εκκίνησης BISG το νέο Ford Puma προσφέρει:

  1. νέα εμπειρία οδήγησης με υποβοήθηση της παραγόμενης ροπής στον κινητήρα κατά την επιτάχυνση,
  2. εξαιρετικές επιδόσεις κινητήρα,
  3. εντυπωσιακή οικονομία καυσίμου,
  4. ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα εκπομπών ρύπων, αλλά και
  5. φορολογικές ελαφρύνσεις/οφέλη, όπως πχ έκπτωση του 50% του Τέλους Ταξινόμησης στην Ελλάδα, αφού σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες δίνονται κίνητρα για αγορά νέων οχημάτων ευρύτερης υβριδικής/ηλεκτρικής τεχνολογίας.

Τα αυτοκίνητα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας (mHEV) δεν χρειάζεται να συνδέονται σε εξωτερική παροχή ηλεκτρικού ρεύματος για να φορτιστούν, γιατί η αυτόνομη μπαταρία που τροφοδοτεί με ρεύμα τον ηλεκτροκινητήρα επαναφορτίζεται κατά την οδήγηση από τον κινητήρα βενζίνης. Με το σύστημα αναγέννησης, όταν φρενάρει ή επιβραδύνει το αυτοκίνητο, ανακτάται ενέργεια από τα φρένα, με την οποία φορτίζεται η μπαταρία. Βελτιώνεται σημαντικά η επιτάχυνση του αυτοκινήτου σε ένα όχημα υβριδικής τεχνολογίας mHEV σε σχέση με ένα συμβατικό όχημα ιδίου κινητήρα. Η αίσθηση αυτή στον οδηγό είναι αξιοσημείωτη, αφού γίνεται εύκολα αντιληπτή η ισχύς στην αρχική επιτάχυνση, ιδιαίτερα για επιταχύνσεις από χαμηλές στροφές σε υψηλή ταχύτητα. Εκτιμάται ότι μονάδα ISG θα είναι ικανή να προσθέσει περίπου 40 Nm ροπής στρέψης στον κινητήρα.

Τα κινητήρια σύνολα 1.0 EcoBoost και EcoBoost Hybrid διαθέτουν επίσης το πρώτο στην αυτοκινητοβιομηχανία σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford για τρικύλινδρο κινητήρα, που θέτει αυτόματα εκτός λειτουργίας τον έναν κύλινδρο όταν δεν είναι απαραίτητη όλη η ισχύς, όπως συμβαίνει στο ρολάρισμα ή στο ταξίδι με χαμηλό φορτίο. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιεί και να ενεργοποιεί εκ νέου τον έναν κύλινδρο μέσα σε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου

Η έκδοση ντίζελ 1.5L EcoBlue με απόδοση 120 ίππων θα λανσαριστεί επίσης αργότερα μέσα στη χρονιά προσφέροντας γραμμική απόδοση τόσο της ισχύος όσο και της ροπής. Η συγκεκριμένη έκδοση προβλέπεται να έχει εκπομπές CO2 από 117 g/km και κατανάλωση από 4,5 l/100 km στον WLTP (από 99 g/km και 3,8 l/100 km – NEDC).

Ανάμεσα στις καινοτόμες τεχνολογίες του 1.5L EcoBlue κινητήρα ξεχωρίζουν:

  •  Μία ενσωματωμένη πολλαπλή εισαγωγής για βελτιστοποιημένη αναπνοή κινητήρα
  •  Υπερσυμπιεστή χαμηλής αδράνειας για ταχύτερη και πιο ελεγχόμενη απόκριση
  •  Σύστημα ψεκασμού καυσίμου υψηλής πίεσης, που προσφέρει πιο άμεση απόκριση, πολιτισμένη λειτουργία και ακρίβεια

Καινοτόμο και φιλόξενο
Το Puma προσφέρει κορυφαίες τεχνολογίες άνεσης και πρακτικότητας, μεταξύ των οποίων τα πρωτοεμφανιζόμενα στην κατηγορία εμπρός καθίσματα με λειτουργία οσφυϊκού μασάζ που αναζωογονούν τους καταπονημένους μύες και συμβάλλουν σε πιο ξεκούραστα ταξίδια. Το σύστημα μασάζ διαθέτει τρεις θαλάμους και τρία επίπεδα ρύθμισης της έντασης με προσαρμοζόμενες κατευθύνσεις περιστροφής.

Το ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος κάθισμα του οδηγού, μαζί με το κάθισμα του συνοδηγού, υιοθετούν μία ανάγλυφη σχεδίαση λεπτής πλάτης που μεγιστοποιεί τον ωφέλιμο χώρο για τα γόνατα των επιβατών της δεύτερης σειράς. Παράλληλα, η σχεδίαση των πίσω καθισμάτων είναι τέτοια ώστε να διευκολύνεται η είσοδος και η έξοδος των επιβατών από το αυτοκίνητο. Επιπλέον, μία
πλήρους μήκους ανοιγόμενη πανοραμική οροφή, η οποία αποτελείται από δύο σχεδόν πλήρους πλάτους ενισχυμένες, φιμέ κρυστάλλινες επιφάνειες, δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερη αίσθηση
ευρυχωρίας και ελευθερίας για τους εμπρός και πίσω επιβάτες.

Για να μπορούν οι οδηγοί να ανταποκρίνονται στις επαγγελματικές και κοινωνικές υποχρεώσεις τους, ανάμεσα στα καινοτόμα χαρακτηριστικά του νέου Ford Puma περιλαμβάνεται και μία επιφάνεια ασύρματης φόρτισης των smartphones εν κινήσει. Καταργώντας την ανάγκη χρήσης μιας από τις δύο θύρες USB για τη σύνδεση καλωδίου, η επιφάνεια φόρτισης βρίσκεται κάτω από τον πίνακα οργάνων ανιχνεύοντας συμβατές συσκευές για αυτόματη ενεργοποίηση της φόρτισης.

Οι συσκευές μπορούν να παραμένουν συνδεδεμένες μέσω Bluetooth στο σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3 της Ford, ενώ είναι σε εξέλιξη η ασύρματη φόρτιση, επιτρέποντας στους οδηγούς του νέου Puma να ελέγχουν τα συστήματα ήχου, πλοήγησης και τα συνδεδεμένα smartphones χρησιμοποιώντας απλές φωνητικές εντολές. Το σύστημα προσφέρει συμβατότητα Apple CarPlay και Android Auto™ χωρίς επιπλέον κόστος και υποστηρίζεται από μία κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών που μπορεί να λειτουργεί μέσω κινήσεων των δακτύλων (pinch & swipe).

Το ενσωματωμένο μόντεμ FordPass Connect μετατρέπει το νέο Puma σε κινητό WiFi hotspot με δυνατότητα σύνδεσης έως και 10 συσκευών. Το σύστημα επιτρέπει τον έλεγχο λειτουργιών άνεσης μέσω του FordPass mobile app, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται η Vehicle Locator, η Vehicle Status, η οποία ελέγχει τη στάθμη καυσίμου, την κατάσταση του συναγερμού, τη διάρκεια ζωής του λαδιού του κινητήρα και άλλα. Παράλληλα, παρέχει τη δυνατότητα απομακρυσμένου κλειδώματος/ξεκλειδώματος των θυρών (Door Lock Unlock) και εκκίνησης του κινητήρα (Remote Start) για μοντέλα εφοδιασμένα με επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Ένα προαιρετικό ηχοσύστημα της B&O έχει ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρει μία μοναδική εμπειρία ήχου, ανεξαρτήτως οδηγικών συνθηκών. Το σύστημα με 10 ηχεία περιλαμβάνει ένα subwoofer με διαστάσεις 150 mm x 200 mm ενσωματωμένο στο χώρο αποσκευών, που δεν μειώνει τη χωρητικότητά του, εξασφαλίζοντας έναν μοναδικό μπάσο ήχο.

Οι θέσεις των tweeter έχουν βελτιστοποιηθεί για να παράγουν “συναυλιακή ακουστική” στο επίπεδο που κάθονται οι επιβάτες, ώστε όλοι να απολαμβάνουν μία εμπειρία ήχου υψηλής ποιότητας. Το σύστημα χρησιμοποιεί Ενισχυτή Επεξεργασίας Ψηφιακού Σήματος 575-watt (Digital Signal Processing Amplifier) που ελέγχει τη μίξη και την ισοστάθμιση, συμπεριλαμβανομένου ενός επιλέξιμου Surround Sound.

Επιπλέον, ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών με ποικίλες διαμορφώσεις επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέγουν την απεικόνιση των πληροφοριών που οι ίδιοι επιθυμούν συμπεριλαμβανομένων των ειδοποιήσεων από τα συστήματα υποβοήθησης και πλοήγησης.

Το νέο Ford Puma  προσφέρει τον μεγαλύτερο χώρο αποθήκευσης πορτ-μπαγκάζ στην κατηγορία χρησιμοποιώντας μια μοναδική καινοτόμο ιδέα, την ονομαζόμενη “MegaBox. Η καινοτόμος ιδέα αύξησης του αποθηκευτικού χώρου είναι ένα “κιβώτιο” που αντικαθιστά τον πρώην εφεδρικό τροχό παρέχοντας επιπλέον χώρο αποθήκευσης και ταυτόχρονα επιτρέποντας την όρθια μεταφορά πραγμάτων, που μέχρι τώρα δεν ήταν εφικτό, όπως πχ μεταφορά τσαντών γκολφ, γλαστρών λουλουδιών κα. Χωρητικότητα 402 L εως 456L.

Την Παρασκευή η παρουσίαση

Το νέο Ford Puma σας περιμένει να το δείτε από κοντά και να το οδηγήσετε στις εγκαταστάσεις της Ford Ντουλάκης στο 4ο χλμ Λαμίας-Καρπενησίου!!!

 

 

Σας περιμένουμε στις εγκαταστάσεις μας στο 40χλμ Λαμίας-Καρπενησίου,

 να το δείτε και να το οδηγήσετε!! 

Tags

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close