Σημαντικές

ΜΜΕ: ΟΤΑΝ Η ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ & Ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΠΑΝΕ ΠΕΡΙΠΑΤΟ

ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΝΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Πιστεύω ότι κανείς δεν θα διαφωνήσει στο ότι αντιμετωπίσαμε τον κορονοϊό και πιθανόν να χρειαστεί να το κάνουμε ξανά σαν μια ασύμμετρη απειλή ,κάτι σαν πόλεμο δηλαδή με έναν αόρατο εχθρό…..

Και ευτυχώς η Πολιτεία στο σύνολό της , υπάκουσε στη φωνή της επιστήμης και ακολούθησε τις οδηγίες και εμείς οι πολίτες προσπαθήσαμε να είμαστε συνεργάσιμοι και δόξα Τω Θεώ, καλά τα πήγαμε μέχρι τώρα.

Ο κάθε λογικός άνθρωπος θα είχε την εντύπωση ότι όλη αυτή η καμπάνια του “Μένουμε σπίτι” , ήταν στα πλαίσια των λεγόμενων “κοινωνικών μηνυμάτων” , τα οποία με εντολή του ΕΣΡ υποχρεώνουν τα ΜΜΕ να μεταδίδουν ή να δημοσιεύουν δωρεάν τα εν λόγω μηνύματα.

Δυστυχώς αυτό δεν συνέβη. Η υγεία των Ελλήνων έγινε καταναλωτικό προϊόν και ως τέτοιο αντιμετωπίστηκε , πρωτίστως από την κυβέρνηση και ακολούθως από τα ΜΜΕ.

Και καλείται ο Ελληνικός λαός να πληρώσει για κάτι που θα έπρεπε να παρέχεται εντελώς δωρεάν αφού βρισκόμασταν σε μια “εμπόλεμη” κατάσταση όπως μας τόνιζαν οι ιθύνοντες.

Την ίδια στιγμή που είχαμε ελλείψεις σε ” όπλα” ( εντατικές,αναπνευστήρες,γάντια,μάσκες κλπ) πληρώσαμε 20.000.000 ευρώ σαν αμοιβή για τα ΜΜΕ , στα οποία ΜΜΕ εμείς δίνουμε μέσα από την τηλεθέαση , την ακρόαση κλπ τη δύναμη να χρεώνουν ακριβά τα διαφημιστικά πακέτα , τα οποία εμείς επίσης πληρώνουμε αφού το κόστος προβολής και διαφήμισης το επωμίζεται ο τελικός καταναλωτής.

Και η ΕΡΤ; Της οποίας ο κυριότερος λόγος ύπαρξης είναι η ενημέρωση του λαού σε περιπτώσεις ανάγκης και την οποία εμείς πληρώνουμε ,με το ειδικό τέλος στους λογαριασμούς ρεύματος;

Δεν θα είχαμε αντίρρηση να δοθούν αυτά τα χρήματα σαν υποστήριξη σε  ανέργους. Σε αστέγους. Για ενίσχυση κάποιων που έχουν πραγματική ανάγκη….

Τα ίδια τα ΜΜΕ προέτρεπαν στον εθελοντισμό. Και ευτυχώς τους άκουσαν πολλοί….Γιατροί ,νοσηλευτές, απλοί καθημερινοί άνθρωποι που έραβαν μάσκες, εταιρείες και τόσοι άλλοι.Την ίδια στιγμή οι ίδιοι όχι μόνο δεν ακολουθούσαν την εθελοντική προσπάθεια ,αλλά κοστολογούσαν την κάθε τους λέξη, το κάθε δευτερόλεπτο και κάποιες φορές το υπερκοστολογούσαν κιόλας. Γιατί η κρατική διαφήμιση έχει άλλη χάρη…. (Παλαιότερα υπήρχαν τιμοκατάλογοι ειδικά για τις κρατικές διαφημίσεις)…

Δεν θα σταθώ στο ποιοί και πόσα πήρανε ….. Δεν έπρεπε να πάρει κανείς και τίποτα…..

Ούτε εντολή του ΕΣΡ χρειαζόταν. Να τα μεταδόσουν όσοι ήθελαν. Να δούμε τέλος πάντων ποιοί εκτιμούν και σέβονται τους τηλεθεατές, τους ακροατές και τους αναγνώστες τους....

Καταλήγω για άλλη μια φορά στο θλιβερό συμπέρασμα : Ο ΛΥΚΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΠΟΥΜΠΟΥΛΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ….

 

 

 

Tags

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close