Διατροφή & Υγεία

Πώς θα μειώσετε την κατανάλωση ζάχαρης

 

  • Πιείτε τον καφέ σας χωρίς ζάχαρη. Μια μικρή αλλαγή στην καθημερινή σας διατροφή είναι ικανή να κάνει τη διαφορά σε βάρος χρόνου, ειδικά αν πίνετε τον καφέ σας με πολλή ζάχαρη ή πίνετε μεγάλη ποσότητα καφέ. Αρχικά, θα σας φανεί πικρός, στη συνέχεια όμως θα συνηθίσετε.
  • Διαβάστε προσεκτικά τις ετικέτες τροφίμων. Η ζάχαρη συχνά «μεταμφιέζεται» στις ετικέτες των συσκευασμένων τροφίμων ως: γαλακτόζη, γλυκόζη, δεξτρόζη, εκχύλισμα βύνης, ζάχαρη άχνη, ινβερτοσάκχαρο, ισογλυκόζη, καστανή ζάχαρη, λακτόζη, μαλτόζη, μαλτοδεξτρίνη, μελάσα, νέκταρ αγκάβε, σακχαρόζη, σιρόπι γλυκόζης, σιρόπι ή χυμός ζαχαρο-κάλαμου, σιρόπι καστανής ζάχαρης, σιρόπι ρυζιού, σιρόπι φρουκτόζης καλαμποκιού, τροποποιημένο άμυλο.
  • Καταναλώστε περισσότερες πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. Προσθέτοντας πρωτεΐνες και φυτικές ίνες σε κάθε γεύμα σας περιορίζετε την όρεξή σας για φαγητό και μειώνετε τις λιγούρες σας για γλυκά.
  • Βρείτε υγιεινούς τρόπους για να ικανοποιήσετε την επιθυμία σας για γλυκό. Προσθέστε κομμάτια μαύρης σοκολάτας στο μπολ με τη βρώμη σας, επιλέξτε το μικρότερο μέγεθος παγωτού ή σοκολάτας και απολαύστε γιαούρτι κομμάτια φρέσκων φρούτων.

 

 

 

 

 

 

 

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ in.gr

Tags

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close