Είναι σχεδόν καινούρια, ενδιαφέρεσαι; Πρέπει όμως να το φυσάς…
Πριν από πέντε δεκαετίες περίπου ο Βρετανός θρύλος μοτοσικλετιστής Paul Smart έτρεξε με την Ducati 750 στην Imola 200, σηματοδοτώντας την αρχή της κυριαρχίας των ιταλικών μοτοσυκλετών, το 2006 η ιταλική εταιρία αποφάσισε να επανακυκλοφορήσει το συγκεκριμένο μοντέλο ως φόρο τιμής στον μεγάλο μοτοσικλετιστή, κι έτσι γεννήθηκε η Ducati Paul Smart LE.
Τώρα δημοπρατείται στον οίκο Bonhams, ακόμη μέσα στο κουτί της.
Η μοτοσυκλέτα είναι γεμάτη με ρετρό στοιχεία αλλά ταυτόχρονα εμπλουτισμένη με σύγχρονες τεχνολογίες.
Με τον 1000 κυβικών κινητήρα της βγάζει 92 άλογα, οι αναρτήσεις είναι σχεδιασμένες από την Öhlins, και τα φρένα από την Brembo.
Έχει εξατάχυτο κιβώτιο, κι έναν σκελετό βαμμένο με το ρετρό στυλ των ‘70’s.
Και το κερασάκι στη τούρτα είναι πως ο ίδιος ο Paul Smart έχει υπογράψει στο κιβώτιο τη μηχανή μετατρέποντας την αυτομάτως σε collector’s item.
Για αυτούς που το «φυσάνε», η Bonhams έχει ήδη βάλει στη σελίδα της τη μηχανή για δημοπρασία.
Δες το παρακάτω άλμπουμ για να δεις την ιστορική μηχανή:

Η ιστορική Ducati Paul Smart 1000 LE δημοπρατείται





Στη συγκεκριμένη Ducati δεν λες όχι
Σέξι, vintage και πρότυπο για τις επόμενες.
Το 1974 γνώρισε για πρώτη φορά την άσφαλτο κι έκτοτε αποτελεί την κλασικότερη Ducati όλων των εποχών, ή αλλιώς 750 GT.
Μια ματιά να της ρίξεις καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για κάτι σπέσιαλ. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό vintage design της δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για το απόλυτο εργαλείο, που αποτέλεσε πρότυπο για τα υπόλοιπα «διαμάντια» των επόμενων ετών.
Η συγκεκριμένη Ducati 750 GT που θα δείτε στις παρακάτω φωτογραφίες, έχει υποστεί όλες εκείνες τις αλλαγές που απαιτεί η σύγχρονη εποχή, από δισκόφρενα μέχρι και ρεζερβουάρ.
Για 18 χιλιάδες ευρώ μήπως να το σκεφτόσουν; (πλακίτσααχαχαχα)
Δεν τρέχει, μπορείς να την χαζέψεις στο παρακάτω φωτογραφικό άλμπουμ. Καλή απόλαυση…
