Ιατρικά Νέα

Οι νέοι κανόνες για το αδυνάτισμα και την καλή φυσική μας κατάσταση

διατροφή χωρίς περιορισμούς

 

Αγαπάμε τον εαυτό μας, τον φροντίζουμε, τον προσέχουμε, θέλουμε να είμαστε υγιείς, να έχουμε καλή φυσική κατάσταση και ένα καλλίγραμμο σώμα, αλλά παρόλα αυτά δεν μπορούμε τους περιορισμούς μιας δίαιτας. Για όλους εκείνους λοιπόν που δεν μπαίνουν εύκολα σε πρόγραμμα υπάρχει τρόπος να τα έχουν όλα;

Η απάντηση είναι «ναι» και βρίσκεται σε απλές καθημερινές λύσεις.

Ξεκινάμε καλά από το πρωί


Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Αποτελεί την κινητήριο δύναμη του οργανισμού μας για ολόκληρη την ημέρα. Επιπλέον, έρευνες έχουν αποδείξει ότι όσοι τρώνε πρωινό καθημερινά συνήθως διατηρούν το βάρος τους σε φυσιολογικά επίπεδα και έχουν ρυθμισμένο το σάκχαρο και την πίεσή τους.

Συνεχίζουμε έτσι και το μεσημέρι

Πολύ σημαντικό είναι όμως και το μεσημεριανό γεύμα, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να παραλείπουμε. Γιατί κάθε γεύμα που ξεχνάμε, αντί να μας βοηθά να αδυνατίσουμε, μας παχαίνει περισσότερο. Ο οργανισμός καταλαβαίνει -όπως και στις εξαντλητικές δίαιτες- ότι βρίσκεται σε κατάσταση συναγερμού και έτσι -για να προστατευτεί και να επιβιώσει- φροντίζει στο επόμενο γεύμα να αποθηκεύσει μεγαλύτερες ποσότητες λίπους.

Τρώμε βραδινό υπό προϋποθέσεις  

Φροντίζουμε το τελευταίο γεύμα της ημέρας να το καταναλώνουμε νωρίς τουλάχιστον 2 ώρες πριν ξαπλώσουμε. Αρκεί να μην είναι πολύ επιβαρημένο σε θερμίδες και λιπαρά, αλλά ούτε και πολύ ελαφρύ, με αποτέλεσμα να νιώθουμε πεινασμένοι αφού το φάμε.

Λέμε «ναι» στους σύνθετους υδατάνθρακες

Αν και για πολλά χρόνια τούς απέκλειαν από τις δίαιτες, επειδή υποτίθεται ότι μας πάχαιναν, ωστόσο, τα ζυμαρικά, το ρύζι, οι πατάτες, τα δημητριακά -αλλά και τα λαχανικά και τα φρούτα, που πάντα επιτρέπονται- δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή μας. Αποτελούν τροφή των μυών, του εγκεφάλου και της καλής μας διάθεσης.

Επιλέγουμε ελαιόλαδο

Σίγουρα, σε περιόδους όπου προσέχουμε το βάρος μας, τα λιπαρά πρέπει να είναι περιορισμένα, αλλά σε καμία περίπτωση αποκλεισμένα από τη διατροφή μας, καθώς διευκολύνουν την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών και συμβάλλουν στην εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού μας.  Μπορούμε λοιπόν να βάζουμε ελαιόλαδο στη σαλάτα μας και στο φαγητό μας (μέχρι 2 κουταλιές την ημέρα). Να καταναλώνουμε πολυακόρεστα ω-3 και ω-6 λιπαρά μέσω των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών και να μην καταναλώνουμε τα λεγόμενα «κακά» λίπη (κορεσμένα και τρανς) που παίρνουμε από τα τηγανητά και το junk food.

Δεν ξεχνάμε τις φυτικές ίνες

Αποτελούν πολύτιμα συστατικά της δίαιτας, καθώς, όταν καταναλώνουμε τρόφιμα που τις περιέχουν, βελτιώνεται η λειτουργία του εντέρου μας, χορταίνουμε ευκολότερα, δεν επιβαρύνεται η χοληστερίνη μας (αφού έχουν την ιδιότητα να τη δεσμεύουν). Καθηµερινά λοιπόν  πρέπει να παίρνουμε διαλυτές και αδιάλυτες φυτικές ίνες, που περιέχονται στα φρούτα κυρίως, χάρη στη φλούδα τους, στα λαχανικά, στις πράσινες σαλάτες, στα όσπρια, στα δημητριακά ολικής άλεσης.

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ: vita.gr

Tags

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close