ΕΥ ΖΗΝ

Μια «ποιητική» συλλογή ρούχων κλείνει από τώρα το μάτι στο καλοκαίρι

Αν ο λυρισμός είχε σχήμα, υφές και χρώμα τότε θα τον βλέπαμε μέσα στη νέα συλλογή της Ioanna Kourbela για τη σεζόν S/S 22.

«Προσδοκώντας την επιστροφή σε μια ομαλή καθημερινότητα και αντλώντας έμπνευση από την θεραπευτική ιδιότητα των στοιχείων της φύσης, επέρχεται η αναγέννηση που επιθυμούμε την άνοιξη και το καλοκαίρι», λέει η σχεδιάστρια Ιωάννα Κουρμπέλα και παρουσιάζει τη νέα της collection που περιέχει όλα τα πράγματα που αγαπάμε και μας έχουν λείψει στην Covid-19 περίοδο: είναι χαλαρή, ξέγνοιαστη και ελεύθερη.
Η χρωματική παλέτα αποτελείται από ανάλαφρες σχεδόν παιδικές αποχρώσεις που εξισορροπούνται από δυναμικές και έντονες. Mint, Baby blue, Honey Brown συμπληρώνονται από Navy Blue, Vintage Purple και Argento Grey ανοίγοντας ένα «διάλογο» μεταξύ διακριτικότητας και πληθωρικότητας. Σχεδιασμένα εξ ολοκλήρου για την συλλογή SS22, δύο bespoke prints ενισχύουν την κεντρική ιδέα του “Therapoetic” (ναι, αυτό είναι το όνομα της νέας συλλογής). Φλερτάρουν με στοιχεία του βυθού εμπνευσμένα από την τέχνη της χαρακτικής καθώς και με την κυβιστική απόδοση των χρωμάτων επηρεασμένο από το έργο του Henri Matisse. Οι φυσικές πρώτες ύλες όπως το βαμβάκι, το λινό, η βισκόζη και το μοντάλ, «αγκαλιάζουν» το σώμα με απαλότητα επιτρέποντας στη σιλουέτα να κινηθεί με ελευθερία, να εκφραστεί και να «αναπνεύσει» κατά τη περίοδο του ζεστού καλοκαιριού.
IoannaKourbela Basics SS22 Campaign 3
Τα πατρόν, μελετημένα ώστε να ανταποκρίνονται στον οικουμενικό χαρακτήρα των συλλογών του brand τονίζοντας τη διεθνή παρουσία του, ενστερνίζονται την φιλοσοφία του inclusivity αναγνωρίζοντας και αναδεικνύοντας την μοναδικότητα όλων μας.
IoannaKourbela Basics SS22 Campaign 7

Χαρακτηριστικά αναφέρει η σχεδιάστρια «θεωρώ πως τη δεδομένη στιγμή η μόδα επικεντρώνεται στις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων, του περιβάλλοντος και του πλανήτη μας, αφήνοντας πίσω της την ασυνείδητη υπερκατανάλωση και τα διαστρεβλωμένα πρότυπα ομορφιάς προηγούμενων δεκαετιών. Πλέον, η έννοια της ομορφιάς είναι διευρυμένη. Αποτελεί έμπνευση πλέον ένα κορίτσι με παραπάνω κιλά ή τα μοντέλα με διαφορετικό χρώμα δέρματος. Υπάρχει πολυπολιτισμικότητα, όπως θα έπρεπε εδώ και χρόνια. Για μένα αυτό ήταν αυτονόητο από πολύ νωρίς στον τρόπο που δημιουργώ, δεδομένου ότι εξάγουμε σε 27 διαφορετικές χώρες σε καταστήματα στην Ευρώπη, την Αμερική, την Ασία, τη Μέση Ανατολή και την Αυστραλία.» Η συμπερίληψη μόλις απέκτησε τη δική της συλλογή ρούχων!
Διαβάστε επίσης: 7 λόγοι που το δερμάτινο μπλέιζερ πρέπει να είναι το hero piece σου για το 2022

 

Tags

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close