Το site μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγησή σας!
Accept
Melodia 88FM
Notification Show More
Latest News
Βασίλης Παπακωνσταντίνου: 50 χρόνια καριέρας σε μια συνέντευξη ζωής
28 Μαΐου 2023
Ξεκινούν στις 2 Ιουνίου οι Πανελλαδικές εξετάσεις
28 Μαΐου 2023
Οι πιο κουλές φοβίες στον κόσμο
28 Μαΐου 2023
Σάκχαρο: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε ,για να αποφύγετε την αύξησή του
28 Μαΐου 2023
Οι τροφές που «καθαρίζουν» τους πνεύμονες (εικόνες)
28 Μαΐου 2023
Aa
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
    • Το Προφίλ μας
    • Διαφήμιση
    • Διαφημιζόμενοι
  • ΑΚΟΥΣΕ LIVE
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Τοπικές
    • Ελλάδα
    • Σημαντικές
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Μουσικά Νέα
  • MAGAZINE
    • Cinema – Σειρές – TV
    • Βιβλίο
    • Συνταγές & Άλλα
    • Εδώ Γελάμε
  • ΕΥ ΖΗΝ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Search
Reading: Πως λειτουργεί το Hyundai Tucson 48V Hybrid Diesel
Share
Melodia 88FM
Aa
Search
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
    • Το Προφίλ μας
    • Διαφήμιση
    • Διαφημιζόμενοι
  • ΑΚΟΥΣΕ LIVE
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Τοπικές
    • Ελλάδα
    • Σημαντικές
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Μουσικά Νέα
  • MAGAZINE
    • Cinema – Σειρές – TV
    • Βιβλίο
    • Συνταγές & Άλλα
    • Εδώ Γελάμε
  • ΕΥ ΖΗΝ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Follow US
Melodia 88FM > Uncategorized > Πως λειτουργεί το Hyundai Tucson 48V Hybrid Diesel
Uncategorized

Πως λειτουργεί το Hyundai Tucson 48V Hybrid Diesel

7 Απριλίου 2020
Updated 2020/03/31 at 8:17 ΜΜ
Share
SHARE

H Hyundai συνδυάζει στο νέο Tucson την τεχνολογία 48 Volt Ηybrid με τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 λτ. CRDi με απόδοση 115 και 136 PS, καθώς και με τον πιο ισχυρό 2.0 λτ. CRDi 48-Volt Diesel 186 PS (δεν διατίθεται στην Ελλάδα).

Η νέα τεχνολογία περιλαμβάνει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 Volt, μία υβριδική μίζα/γεννήτρια και ένα μετατροπέα LDC (χαμηλής τάσης DC / DC). Εκτός από το 48 Volt ηλεκτρικό σύστημα, το όχημα είναι εξοπλισμένο και με το συμβατικό 12V ηλεκτρικό σύστημα, το οποίο είναι συνδεδεμένο μέσω του μετατροπέα DC / DC στο 48V σύστημα.

Η μπαταρία ιόντων-λιθίου 48V, 0.44 kWh, η οποία τροφοδοτεί το Hybrid σύστημα με ηλεκτρική ενέργεια, βρίσκεται κάτω από το χώρο αποσκευών, ενώ η υβριδική μίζα/γεννήτρια είναι τοποθετημένη στον κινητήρα. Ένας ιμάντας συνδέει την υβριδική μίζα/γεννήτρια με τον στροφαλοφόρο άξονα του κινητήρα εσωτερικής καύσης. H υβριδική μίζα/γεννήτρια δημιουργεί κινητική ενέργεια μέσω ανάκτησης (ενέργειας) έως 12 kW και ροπή 55 Nm στον άξονα της υβριδικής μίζας/γεννήτριας. Επίσης, βελτιώνει την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές CO2 μέχρι και 11%.

Ομαλή εκκίνηση

Η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται ταχύτερα και ομαλότερα με πρόσθετη ροπή, αντλώντας ενέργεια από την 48V μπαταρία. Ως αποτέλεσμα της πιο σύντομης και ταχύτερης απόδοσης ροπής, η εκκίνηση του κινητήρα μπορεί να βελτιωθεί κατά 0,2 δευτερόλεπτα. Το συμβατικό 12V ηλεκτρικό σύστημα χρησιμοποιείται μόνο για την αρχική εκκίνηση, εάν το λάδι του κινητήρα είναι ακόμα κρύο και απαιτείται υψηλότερη ροπή εκκίνησης. Η υβριδική μίζα/γεννήτρια βοηθάει τον κινητήρα κατά την γρήγορη επιτάχυνση παρέχοντας πρόσθετη ροπή και ισχύ.

Γρήγορη επιτάχυνση με οικονομία

Κατά την επιτάχυνση η υβριδική μίζα/γεννήτρια παρέχει πρόσθετη ισχύ στον κινητήρα από 4 έως 12 kW (5,4 έως 16,3 ίππους), ανάλογα με την κατάσταση φόρτισης της 48V μπαταρίας και την απαίτηση επιτάχυνσης από τον οδηγό. Μόλις επιτευχθεί η απαιτούμενη ταχύτητα, η υβριδική μίζα/γεννήτρια μεταφέρεται σε κατάσταση ουδέτερης λειτουργίας, χωρίς να παρέχει ισχύ. Ως αποτέλεσμα, οι εκπομπές CO2, καθώς και η κατανάλωση καυσίμου, μπορούν να μειωθούν μέχρι και 11%. * (* NEDC 2.0)

Οδήγηση με σταθερή ταχύτητα

Με σταθερή ταχύτητα, η υβριδική μίζα/γεννήτρια MHSG είτε βρίσκεται σε αδράνεια είτε λειτουργεί ως γεννήτρια φόρτισης της 48V μπαταρίας, ανάλογα με την κατάσταση φόρτισης της.

Ανάκτηση ενέργειας

Σε περιπτώσεις ενεργής πέδησης (φρεναρίσματος/επιβράδυνσης με τον κινητήρα) ή απότομου αφήματος του πεντάλ γκαζιού (απότομου κλεισίματος της πεταλούδας γκαζιού), ο κινητήρας κινεί την υβριδική μίζα/γεννήτρια, η οποία λειτουργεί ως γεννήτρια, με μέγιστη απόδοση ανάκτησης ενέργειας 10 έως 12 kW. Η γεννήτρια μετατρέπει την κινητική ενέργεια του φρεναρίσματος σε ηλεκτρική και την αποδίδει εκ νέου στη 48V μπαταρία.

Εκτεταμένο start-stop

Κατά την επιβράδυνση η λειτουργία σβησίματος του κινητήρα ενεργοποιείται ήδη από τα 30 χλμ./ώρα και κάτω. Σε περίπτωση περαιτέρω επιβράδυνσης (χωρίς τον κινητήρα) μεταξύ 30 και 0 χλμ./ώρα με αφημένο συμπλέκτη (μη επιλεγμένη ταχύτητα), ο κινητήρας σβήνει τελείως.

Γνωρίστε παρακάτω την τεχνολογία 48V Hybrid της Hyundai:

 

Πηγή

TAGGED: Hyundai Tucson 48V Hybrid Diesel, ΛΑΜΙΑ, ΜΕΛΩΔΙΑ 88
Share this Article
Facebook TwitterEmail Print
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

-ΚΑΙΡΟΣ -
πρόγνωση καιρού από το k24.net
Ad imageAd image
Ad imageAd image
Ad imageAd image
Ad image
Ad image
Ad image

You Might Also Like

ΕΥ ΖΗΝ

Οι πιο κουλές φοβίες στον κόσμο

28 Μαΐου 2023

Σάκχαρο: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε ,για να αποφύγετε την αύξησή του

28 Μαΐου 2023
Συνταγές & Άλλα

Οι τροφές που «καθαρίζουν» τους πνεύμονες (εικόνες)

28 Μαΐου 2023
Συνταγές & Άλλα

Τα οφέλη της καυτερής πιπεριάς στον οργανισμό μας

28 Μαΐου 2023

Find Us on Socials

© 2022 Melodia 88FM. All Rights Reserved. Developed & Hosted by 19CLOUDS

Removed from reading list

Undo
Go to mobile version

Live Chat
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?