Σημαντικές

Πως θα επικοινωνείτε με τον ΟΑΕΔ τις ημέρες των μέτρων

Αποκλειστικά μέσω της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας γίνεται η υποχρεωτική δήλωση παρουσίας των επιδοτούμενων ανέργων

ΟΑΕΔ: ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ

Αποκλειστικά μέσω της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας γίνεται η υποχρεωτική δήλωση παρουσίας των επιδοτούμενων ανέργων, καθώς όλοι οι επιδοτούμενοι άνεργοι πρέπει να εκπληρώνουν την υποχρέωσή τους να δηλώνουν την παρουσία τους σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, μέσω της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας δήλωσης παρουσίας, που ενεργοποιήθηκε στις 21 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο των μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης και την αποφυγή του συγχρωτισμού, καθώς και της απρόσκοπτης εξυπηρέτησης των πολιτών.
Συγκεκριμένα, για όσο διάστημα διαρκούν τα έκτακτα μέτρα, εξαιτίας της πανδημίας, όλοι οι επιδοτούμενοι άνεργοι θα υποβάλουν τη δήλωση της παρουσίας τους αποκλειστικά ηλεκτρονικά, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του Δημοσίου gov.gr, με τους κωδικούς TAXISnet ή τους κωδικούς πρόσβασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www.gov.gr/ipiresies/ergasia-kai-asphalise/anergia/delose-parous….
Συγκεκριμένα, η διαδρομή είναι: gov.gr → Εργασία και ασφάλιση → Δήλωση παρουσίας επιδοτούμενων ανέργων.
Οι άνεργοι που λαμβάνουν τακτική επιδότηση ανεργίας, επιδότηση μακροχρόνιας ανεργίας και βοήθημα ανεργίας αυτοαπασχολουμένων, υποχρεούνται να δηλώνουν την παρουσία τους σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, υποβάλλοντας υπεύθυνη δήλωση ότι το διάστημα που προηγήθηκε πληρούσαν τις προϋποθέσεις επιδότησης. Με απόφαση της διοίκησης του ΟΑΕΔ, από τις 11 Μαρτίου 2020, οι άνεργοι υποχρεωτικά δήλωναν την παρουσία τους, μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) προς το αντίστοιχο Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2).
Με την ενεργοποίηση της νέας υπηρεσίας, η δήλωση της παρουσίας θα γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, εξασφαλίζοντας την ομαλή καταβολή των επιδομάτων τόσο του μήνα παρουσίας όσο και των αμέσως δύο επόμενων μηνών, χωρίς άλλη ενέργεια. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ), η ηλεκτρονική δήλωση παρουσίας δεν είναι δυνατή εκτός των προκαθορισμένων χρονικών διαστημάτων. Το πρώτο χρονικό διάστημα υποχρεωτικής παρουσίας καταγράφεται στην αίτηση, ενώ τα επόμενα αποτυπώνονται στην απόφαση ένταξης στην επιδότηση.

ΠΗΓΗ ΑΠΕ

Από τον ΟΑΕΔ δόθηκαν οι παρακάτω πληροφορίες για τον τρόπο με τον οποίο θα εξυπηρετείται το κοινό στη διάρκεια των μέτρων κατά της πανδημίας.

Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες

• Οι περισσότερες υπηρεσίες του ΟΑΕΔ παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Για τον αναλυτικό κατάλογο e-υπηρεσιών πατήστε εδώ

• Η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ γίνεται είτε μέσω www.gov.gr  με τους κωδικούς του TAXISnet, είτε μέσω των e-Υπηρεσιών ΟΑΕΔ www.oaed.gr/e-yperesies  με τους κωδικούς TAXISnet ή με τους κωδικούς πιστοποιημένων χρηστών του ΟΑΕΔ.

• Για όσες υπηρεσίες δεν παρέχονται ηλεκτρονικά, τα αιτήματα ή τα δικαιολογητικά θα γίνονται δεκτά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), εφόσον έχει τηρηθεί η διαδικασία πιστοποίησης μέσω www.gov.gr ή έχει επισυναφθεί Υπεύθυνη Δήλωση με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής.

Ηλεκτρονική Επικοινωνία

• Για όσες υπηρεσίες δεν παρέχονται ηλεκτρονικά, καθώς και για την υποβολή ερωτημάτων, επικοινωνήστε με το Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) που ανήκετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), αναφέροντας το θέμα καθώς και τα στοιχεία σας (Αριθμό Μητρώου ΟΑΕΔ ή ΑΦΜ).

• Για να βρείτε το ΚΠΑ2 που ανήκετε: http://www.oaed.gr/pou-aneko

• Για να δείτε τα email των ΚΠΑ2: http://www.oaed.gr/email

• Συμπληρώστε την Ηλεκτρονική Φόρμα Επικοινωνίας: http://www.oaed.gr/contact-form

Τηλεφωνική Επικοινωνία

• Καλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού στο 11320 (αστική χρονοχρέωση), Δευτέρα έως Παρασκευή, 8:30 έως 14:30.

• Καλέστε στα τηλέφωνα του ΚΠΑ2 που ανήκετε (κατάλογος τηλεφώνων)

• Σας ενημερώνουμε ότι, βάσει οδηγιών του Υπουργείου Εσωτερικών, οι υπηρεσίες λειτουργούν με το απολύτως αναγκαίο προσωπικό και συνεπώς ενδέχεται να υπάρχουν σημαντικές καθυστερήσεις στην ανταπόκριση στις κλήσεις των πολιτών από τα ΚΠΑ2.

Προγραμματισμός Ραντεβού

• Η εξυπηρέτηση του κοινού στα ΚΠΑ2 πραγματοποιείται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.

• Όσοι πολίτες επιθυμούν να εξυπηρετηθούν μόνο για υπηρεσίες που δεν παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, θα πρέπει να υποβάλλουν αίτημα για ραντεβού στο αρμόδιο ΚΠΑ2 στην διεύθυνση www.oaed.gr/menoumespiti

• Οι πολίτες που προσέρχονται χωρίς ραντεβού δεν θα εξυπηρετούνται.

• Μετά την υποβολή αιτήματος για ραντεβού, οι πολίτες θα λαμβάνουν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) ή τηλεφωνική κλήση και θα καλούνται για προσέλευση σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα.

• Η εξυπηρέτηση των πολιτών στα ΚΠΑ2 θα γίνεται με αυστηρή τήρηση των οδηγιών για την ελάχιστη απόσταση 1,5 μέτρου μεταξύ των υπαλλήλων και των πολιτών και η χρήση μη ιατρικής μάσκας είναι υποχρεωτική, τόσο από τους πολίτες όσο και από τους υπαλλήλους του ΟΑΕΔ.

Tags

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close