Το site μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγησή σας!
Accept
Melodia 88FM
Notification Show More
Latest News
Joe Bonamassa: Νέο τραγούδι και video clip
3 Ιουνίου 2023
Ανέκδοτο: Ήταν ένας παπάς και στην εξομολόγηση των γυναικών…
3 Ιουνίου 2023
Είσαι απ’τη Χαλκίδα; Δες τους λόγους που «τα σπάει» !
3 Ιουνίου 2023
Τέσσερις ηλεκτρικές συσκευές που καίνε πάρα πολύ ρεύμα
3 Ιουνίου 2023
DIY ιδέες διακόσμησης τοίχων
3 Ιουνίου 2023
Aa
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
    • Το Προφίλ μας
    • Διαφήμιση
    • Διαφημιζόμενοι
  • ΑΚΟΥΣΕ LIVE
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Τοπικές
    • Ελλάδα
    • Σημαντικές
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Μουσικά Νέα
  • MAGAZINE
    • Cinema – Σειρές – TV
    • Βιβλίο
    • Συνταγές & Άλλα
    • Εδώ Γελάμε
  • ΕΥ ΖΗΝ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Search
Reading: Στον εφέτη ανακριτή σήμερα ο επιθεωρητής κυκλοφορίας του ΟΣΕ – Τι θα υποστηρίξει
Share
Melodia 88FM
Aa
Search
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
    • Το Προφίλ μας
    • Διαφήμιση
    • Διαφημιζόμενοι
  • ΑΚΟΥΣΕ LIVE
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Τοπικές
    • Ελλάδα
    • Σημαντικές
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Μουσικά Νέα
  • MAGAZINE
    • Cinema – Σειρές – TV
    • Βιβλίο
    • Συνταγές & Άλλα
    • Εδώ Γελάμε
  • ΕΥ ΖΗΝ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Follow US
Melodia 88FM > Ελλάδα > Στον εφέτη ανακριτή σήμερα ο επιθεωρητής κυκλοφορίας του ΟΣΕ – Τι θα υποστηρίξει
Ελλάδα

Στον εφέτη ανακριτή σήμερα ο επιθεωρητής κυκλοφορίας του ΟΣΕ – Τι θα υποστηρίξει

30 Μαρτίου 2023
Updated 2023/03/30 at 9:37 ΠΜ
Share
SHARE

Ενώπιον του ειδικού εφέτη ανακριτή θα βρεθεί σήμερα, Πέμπτη (30/3) ο επιθεωρητής κυκλοφορίας του ΟΣΕ, προκειμένου να απολογηθεί, καθώς ήταν υπεύθυνος για τις βάρδιες νύχτας, την ημέρα της τραγωδίας στα Τέμπη.

Την πόρτα του ειδικού εφέτη ανακριτή περνά σήμερα, Πέμπτη (30/3) ο επιθεωρητής κυκλοφορίας του ΟΣΕ, που ήταν υπεύθυνος για τις βάρδιες της νύχτας του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών.

Η απολογία του επιθεωρητή θα γίνει με υπόμνημα 80 σελίδων. Ο ίδιος ως υπεύθυνος για το ποιος ήταν σε ποιο σταθμό, πόσες ώρες εργαζόταν και τι καθήκοντα είχε, έχει υποστηρίξει ότι σύμφωνα με το βαρδιολόγιο που είχε συνταχθεί έπρεπε έως 23.00 να βρίσκονται και οι δυο απογευματινοί σταθμάρχες σε υπηρεσία. Σημειωτέον ότι το τρένο πέρασε λίγο μετά τις 23.00.

Κομβικό σημείο της υπόθεσης αποτελεί ωστόσο το γεγονός ότι ο 59χρονος σταθμάρχης είχε ελάχιστη εμπειρία σε αυτήν την ειδικότητα ώστε να είναι σε θέση να διαχειριστεί επαρκώς τα καθήκοντα ενός τόσο νευραλγικού, κεντρικού πόστου όπως αυτό της Λάρισας. Αυτό που πρέπει να απαντηθεί λοιπόν είναι γιατί τοποθετήθηκε τόσο νωρίς μόνος σε αυτή τη θέση.

Αρνείται τις κατηγορίες που του αποδίδονται, ενώ σε ό,τι έχει να κάνει με την αναρρωτική άδεια που πήρε την επόμενη μέρα του δυστυχήματος – στοιχείο που δεν εμπεριέχεται στο κατηγορητήριο – σύμφωνα με τον δικηγόρο του, δεν έχει καμία σχέση με την αποδιδόμενη κατηγορία, καθώς την έλαβε μεταγενέστερα και αφού έχει δώσει καταθέσεις ως μάρτυρας στην τροχαία Λάρισας και αυτοβούλως στην ανακρίτρια Πλημμελειοδικών.

“Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα. Εν ευθέτω χρόνω θα εισφέρουμε πολλά στοιχεία και σίγουρο είναι ότι στην απολογία του δεν πρόκειται να κρύψει τίποτα και θα πει αυτά που πρέπει να πει” είπε στην ΕΡΤ ο συνήγορός του, Γιάννης Γλύκας.

Υπενθυμίζεται ότι τόσο ο επιθεωρητής κυκλοφορίας όσο και οι τρεις σταθμάρχες κατηγορούνται για διατάραξη των συγκοινωνιών σε βαθμό κακουργήματος, για ανθρωποκτονίες και σωματικές βλάβες από αμέλεια κατά συρροή.

Οι κατηγορούμενοι σταθμάρχες

Εκτός από τον νυχτερινό σταθμάρχη που βρίσκεται προφυλακισμένος, οι άλλοι δύο απογευματινοί σταθμάρχες αφέθηκαν ελεύθεροι με εγγύηση και περιοριστικούς όρους μέχρι τη δίκη.

Ο προφυλακισμένος 59χρονος σταθμάρχης βάρδιας της Λάρισας στην απολογία του είχε ρίξει μερίδιο ευθύνης τόσο στον συμβασιούχο όσο και στον μόνιμο σταθμάρχη. Είχε υποστηρίξει ότι ο πρώτος έφυγε στις 22:15 και ο δεύτερος 10 λεπτά αργότερα – αμφότεροι δηλαδή πριν τις 23.00 – αφήνοντας τον μόνο του να επιβλέψει την κίνηση των δρομολογίων.

Ο μόνιμος σταθμάρχης στην απολογία του επικαλέστηκε τον κανονισμό Κίνησης του ΟΣΕ, που αναφέρει σε παραγράφους του ότι από τη στιγμή που αναλαμβάνει ο επόμενος, την ευθύνη την έχει αυτός και όχι ο προηγούμενος σταθμάρχης και πως, εφόσον έφτασε στις 22:00 ο σταθμάρχης βάρδιας, ο μόνιμος μπορούσε να φύγει, γιατί δικαιολογείται από τον κανονισμό. Όσο για την παρέμβαση με διορθωτικό υγρό στο βαρδιόχαρτο, είπε πως έγινε για να καλυφθεί μια μουτζούρα.

Από την πλευρά του ο συμβασιούχος σταθμάρχης επισήμανε πως ήταν ενισχυτικός, δεν είχε την ευθύνη και τον πρώτο ρόλο στη διακίνηση των αμαξοστοιχιών, ενώ επέμεινε στο ότι το ωράριό του ήταν 8ωρο, κάτι που ίσχυε έπειτα από προφορική συμφωνία με τον προϊστάμενό του, καθώς βάσει σύμβασης δεν μπορούσε να πληρωθεί υπερωρίες, και ότι η βάρδιά του έληγε στις 10 το βράδυ.

 

 

 

 

 

news247.gr

TAGGED: Στον εφέτη ανακριτή σήμερα ο επιθεωρητής κυκλοφορίας του ΟΣΕ - Τι θα υποστηρίξει
Share this Article
Facebook TwitterEmail Print
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

-ΚΑΙΡΟΣ -
πρόγνωση καιρού από το k24.net
Ad imageAd image
Ad imageAd image
Ad imageAd image
Ad image
Ad image
Ad image

You Might Also Like

Ελλάδα

Πανελλήνιες 2023: Αυτά είναι τα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας

2 Ιουνίου 2023
Ελλάδα

ΑΣΕΠ: Ερχονται τρεις προκηρύξεις για 5.500 θέσεις

2 Ιουνίου 2023
Ελλάδα

Διαφανείς και προβλέψιμους όρους εργασίας ζητά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή από την Ελλάδα

2 Ιουνίου 2023
Ελλάδα

ΣΥΡΙΖΑ: «Ρεσιτάλ κυνισμού Σκυλακάκη» για τους ελεύθερους επαγγελματίες εκτός ιατροφαρμακευτικής κάλυψης

2 Ιουνίου 2023

Find Us on Socials

© 2022 Melodia 88FM. All Rights Reserved. Developed & Hosted by 19CLOUDS

Removed from reading list

Undo
Go to mobile version

Live Chat
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?