Auto Moto

Tαξιδεύοντας με το Suzuki Vitara

Για κάθε εξόρμηση, το Vitara με τον 1.400άρη turbo κινητήρα είναι ο καλύτερος σύντροφος που προτείνει η Suzuki.

Η απόλυτα σύγχρονη εικόνα, τόσο σε ότι έχει να κάνει με την αισθητική του, όσο και σε ότι έχει να κάνει με τον εξοπλισμό και τις δυνατότητές του, έρχεται να κάνει πολύ μεγαλύτερη την έκπληξη κατά τη διάρκεια πολυήμερης συμβίωσης με ένα από τα πλέον παλιά και σημαντικά ονόματα της κατηγορίας των SUV. Το Vitara με το βαρύ του όνομα, δείχνει πως έχει προσαρμοστεί στη σύγχρονη πραγματικότητα των SUV. Της κατηγορίας που για να μην τα λέμε πάλι και πάλι, το Ιαπωνικό μοντέλο με τις παλιότερες εκδόσεις του έβαλε τις βάσεις για να γίνει όσο δημοφιλής είναι σήμερα. Το μοντέλο που «μοιράζεται» μηχανικά μέρη με το S-Cross και παρ’ όλα αυτά, καταφέρνει και έχει δικό του, ξεχωριστό χαρακτήρα. Είναι η αίσθηση της συμπαγούς κατασκευής αλλά και οι ελαφρώς μικρότερες διαστάσεις που κάνουν το Vitara αυτό που είναι: τόσο, όσο.

Και αν αυτή η περιγραφή ταιριάζει γάντι σε ότι έχει να κάνει με τις διαστάσεις αλλά και τους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές που προσφέρει το μοντέλο, δεν ισχύει το ίδιο και για τον κινητήρα. Ο 1.400άρης turbo με τους 140 ίππους, είναι μια πραγματική αποκάλυψη που αναβαθμίζει σημαντικά το Vitara, δίνοντάς του ότι χρειάζεται για να συμπαρασταθεί στον οδηγό που τα θέλει όλα: και δυνατότητα για σβέλτο ταξίδι αλλά και χαμηλή κατανάλωση όταν η οικονομία είναι πρωταρχικά το ζητούμενο. Φυσικά και θα σε πάει στην παραλία που βλέπεις από ψηλά- εκεί που προφανώς και δεν φτάνει η άσφαλτος, ενώ η ανάρτηση θα κάνει τη διαφορά για να μην αισθανθείς δυσάρεστα στην πορεία.

Από εκεί και πέρα, το λόγο έχει η πραγματικά εξαιρετική ποιότητα κατασκευής που αποτρέπει τριγμούς και λοιπά παρατράγουδα να κάνουν την εμφάνισή τους. Η αλήθεια είναι πως σε όλες μας τις διαδρομές, αυτό που εκτιμήθηκε περισσότερο ήταν η… ησυχία στην καμπίνα. Αυτό, μαζί με την ευκολία στους χειρισμούς του αυτοκινήτου που παραπέμπουν σε αυτοκίνητο μικρότερης κατηγορίας, είναι τα στοιχεία που μας κέρδισαν όπου και αν βρεθήκαμε.

Ξεκινήσαμε από την Αθήνα και είχαμε όλη τη χαρά του κόσμου να «τρέξουμε» όλη τη διαδρομή ως την Κάρυστο, μέσω Χαλκίδας. Ας μην αναρωτηθεί κανείς. Η σύνδεση με το καράβι είναι too easy για κάποιους που ασχολούνται με τα αυτοκίνητα και ευχαριστιούνται την οδήγηση, οπότε η επιλογή του δρόμου ήταν… μονόδρομος. Η περιοχή έχει άπλετη φυσική ομορφιά αλλά και τους ιδιαίτερα ενδιαφέροντες τοπικούς προορισμούς. Στα πέριξ, οι χωματόδρομοι (σχετικά βατοί) μας έδωσαν την ευκαιρία να έρθουμε πιο κοντά με τις χάρες του Vitara. Φτάσαμε ως τα Δρακόσπιτα για να μαγευτούμε από την ομορφιά της περιοχής. Θαυμάσαμε αυτά τα ιδιαίτερα οικοδομήματα από τετραγωνισμένες πέτρες που έχουν τοποθετηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να συγκρατούνται μόνο από το βάρος τους. Πολύ ωραία διαδρομή και πολύ ευχάριστο το τοπίο, με καλές παραλίες για να καταλήξει κανείς.

Μετά την τρίτη μέρα στην περιοχή, θελήσαμε να δούμε κάτι παραπάνω από την ευρύτερη περιοχή και επιστρέψαμε μέσω Αγίας Μαρίνας στο Λαύριο, για να πάρουμε το πλοίο για Τζιά. Μια άλλη ομορφιά μας περίμενε εκεί για να ανακαλύψουμε, αν και εκεί καταλήξαμε για την ολιστική ξεκούραση, πράγμα που σημαίνει πως το Vitara έκανε λίγα χιλιόμετρα πάνω στο νησί. Οι μετακινήσεις περιορίστηκαν στα διαδικαστικά από το κατάλυμα προς τις παραλίες (Ξύλα και Συκαμιά είχαν την τιμητική τους) και τούμπαλιν. Όλες οι διαδρομές μας με το Vitara ήταν άνετες και οικονομικές, κάτι που μας κάνει να θεωρούμε το μοντέλο της Suzuki ιδανικό συμπαραστάτη για τέτοιου είδους εξορμήσεις με παρέα και πλήρες φορτίου. Αυτές που έχουν το στοιχείο της περιπέτειας, με μετακινήσεις σε (έστω και βατούς) χωματόδρομους και προσέγγιση σημείων που θα προβλημάτιζαν ένα τυπικό επιβατικό, τη στιγμή που η απόσταση από το έδαφος κάνει τα περάσματα από τα «δύσκολα», παιχνιδάκι.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

newsauto.gr

Tags

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close