Producers

Contact

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
    • Το Προφίλ μας
    • Παραγωγοί
    • Πρόγραμμα
    • Διαφήμιση
    • Διαφημιζόμενοι
    • Επικοινωνία
  • MELODIA LIVE
    • Άκουσε LIVE
    • Studio LIVE
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Τοπικές Ειδήσεις
    • Ελλάδα Ειδήσεις
    • Σημαντικές
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Μουσικά Νέα
    • Θέατρο
    • Cinema/TV
    • Βιβλίο
  • MAGAZINE
    • Ταξίδι
    • Ευ Ζην
    • Επιστήμη
    • Auto – Moto
    • Συνταγές & Άλλα
    • Εδώ Γελάμε
Reading: Εξεταστική για Τέμπη: «Μέσα σε 5 λεπτά παραβιάστηκαν εννέα βασικοί κανόνες του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας»
Share
Melodia 88FM
Aa
Search
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
    • Το Προφίλ μας
    • Παραγωγοί
    • Πρόγραμμα
    • Διαφήμιση
    • Διαφημιζόμενοι
    • Επικοινωνία
  • MELODIA LIVE
    • Άκουσε LIVE
    • Studio LIVE
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Τοπικές Ειδήσεις
    • Ελλάδα Ειδήσεις
    • Σημαντικές
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Μουσικά Νέα
    • Θέατρο
    • Cinema/TV
    • Βιβλίο
  • MAGAZINE
    • Ταξίδι
    • Ευ Ζην
    • Επιστήμη
    • Auto – Moto
    • Συνταγές & Άλλα
    • Εδώ Γελάμε
Follow US
Melodia 88FM > Ελλάδα Ειδήσεις > Εξεταστική για Τέμπη: «Μέσα σε 5 λεπτά παραβιάστηκαν εννέα βασικοί κανόνες του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας»
Ελλάδα Ειδήσεις

Εξεταστική για Τέμπη: «Μέσα σε 5 λεπτά παραβιάστηκαν εννέα βασικοί κανόνες του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας»

2 Φεβρουαρίου 2024
Updated 2024/02/02 at 10:20 ΠΜ
Share
SHARE

Ο μεταβατικός διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης, για τα λάθη που έγιναν και οδήγησαν στο σιδηροδρομικό δυστύχημα
«Χάθηκαν 57 ζωές για το τίποτα» είπε ο μεταβατικός διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης, στο πλαίσιο της κατάθεσής του στην Εξεταστική Επιτροπή για «τη διερεύνηση του εγκλήματος των Τεμπών», σημειώνοντας ότι μέσα σε πέντε λεπτά παραβιάστηκαν εννέα φορές, βασικοί κανόνες του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας, «ένθεν και ένθεν».

«Στα 44 χρόνια που είμαι στον σιδηρόδρομο, δεν έχω ξαναδεί τόσα λάθη ταυτόχρονα σε μία βάρδια», είπε ο κ. Τερεζάκης. «Είχα δώσει προσωπικά εντολή για να υπάρχει δυνατότητα χάραξης δρομολογίου στον σταθμό της Λάρισας», είπε ο κ. Τερεζάκης, αναφερόμενος στην προηγούμενη θητεία του ως σύμβουλος διοίκησης στον ΟΣΕ, πριν αναλάβει επικεφαλής του Οργανισμού μετά το δυστύχημα της 28ης Φεβρουαρίου 2023. Όπως είπε, ο σταθμάρχης Λάρισας είχε προνοήσει να ζητήσει τη γραμμή ανόδου για την επιβατηγή αμαξοστοιχία και είχε λάβει ενημέρωση από την σταθμάρχη Νέων Πόρων για την κίνηση της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας στη γραμμή καθόδου.

-Advertisment-

Ωστόσο, όπως εκτίμησε, κάτι πρέπει να τράβηξε την προσοχή του και δεν έκανε χάραξη δρομολογίου, έστω και χειροκίνητα, ενώ δεν είδε τον πίνακα που εμφάνιζε τις θέσεις των κλειδιών αλλαγής γραμμών. Όσο για τον μηχανοδηγό, είπε ότι από τη στιγμή που οδηγήθηκε σε τροχιά, που δεν ήταν εντεταλμένος, όφειλε να σταματήσει την αμαξοστοιχία. Είπε επίσης, ότι μάλλον είχε αντιληφθεί, ότι πήγαινε διαγώνια, αλλά στη σχετική συνομιλία του με τον σταθμάρχη, δεν ακούστηκε η «μαγική λέξη» ότι «με οδηγείς στη γραμμή καθόδου».

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, είπε ότι ο τοπικός πίνακας έδινε στον σταθμάρχη τις ίδιες δυνατότητες με την τηλεδιοίκηση, σε μικρότερο μήκος γραμμής, σημειώνοντας ότι η σύγκρουση έγινε εκτός εμβέλειας και της τηλεδιοίκησης που υπήρχε μέχρι το 2019. Επισήμανε επίσης τη φράση από το πόρισμα «Γεραπετρίτη» σύμφωνα με την οποία, «οι διατάξεις τηλεδιοίκησης δεν συνιστούν εγκαταστάσεις ασφαλείας».

Στο πλαίσιο της κατάθεσής του αποκάλυψε -εμφανώς συγκινημένος- ότι είχε εισιτήριο για να ταξιδέψει, και μάλιστα στην καμπίνα της μηχανοδήγησης, με την αμαξοστοιχία IC62, τη βραδιά του δυστυχήματος. Επίσης, ότι σε ηλικία 9 ετών, το 1968, γλίτωσε ο ίδιος και η οικογένειά του, από το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Δερβένι Κορινθίας. Αυτό αποτέλεσε το έναυσμα να ασχοληθώ με τον σιδηρόδρομο και ορκίστηκα να μην αφήσω να ξανασυμβεί, και δυστυχώς συνέβη, είπε ο κ. Τερεζάκης.

Απαντώντας σε ερωτήσεις για τη σύμβαση 717, είπε ότι ήταν αρμοδιότητας της ΕΡΓΟΣΕ και ότι το χρέος του ιδίου ήταν να προσπαθεί για την επιτάχυνση του έργου μέσω της ταχείας έκδοσης των σχετικών αδειών από τον ΟΣΕ, ενώ στην ερώτηση της βουλευτού του ΠΑΣΟΚ, Μ. Αποστολάκη, για τον εάν, 4 χρόνια (από την πυρκαγιά στη θέση Ζάχαρη) επαρκούν για την ανάταξη της τηλεδιοίκησης, είπε ότι θα μπορούσαν να είναι επαρκή, αν και, όπως σημείωσε, η θέση Ζάχαρη δεν ήταν στην περιοχή του ατυχήματος. Σημειώνεται ότι ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Β. Κόκκαλης επέκρινε τον μάρτυρα, ότι ανέφερε επακριβώς τις ευθύνες του σταθμάρχη, αλλά δεν είπε «κουβέντα» για τη συμβολή των συστημάτων ασφαλείας στην αποτροπή της σύγκρουσης.

-Advertisment-

ΠΗΓΗ:news.gr

 

TAGGED: Εξεταστική για Τέμπη: «Μέσα σε 5 λεπτά παραβιάστηκαν εννέα βασικοί κανόνες του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας»
melodia88 2 Φεβρουαρίου 2024
Share this Article
Facebook TwitterEmail Print
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΗΡΩΝ
Ad imageAd image
GROUP CENTER HELLAS
Ad imageAd image
- Advertisement -
ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ GROUP
Ad imageAd image
Ad imageAd image

You Might Also Like

Ελλάδα Ειδήσεις

Μίμης Πλέσσας: Δέκα τραγούδια που έγραψαν ιστορία στον ελληνικό κινηματογράφο

5 Οκτωβρίου 2024
Ελλάδα ΕιδήσειςΣημαντικές

Πέθανε ο Μίμης Πλέσσας σε ηλικία 100 ετών

5 Οκτωβρίου 2024
Ελλάδα Ειδήσεις

Ισχυρές καταιγίδες στη Μακεδονία τη Θράκη και πιθανόν στη Θεσσαλία – Αναλυτική πρόγνωση​ για αύριο 20/8

19 Αυγούστου 2024
Ελλάδα Ειδήσεις

AAΔE: Πάνω από 48.000 επιτόπιοι έλεγχοι σε επιχειρήσεις – Λουκέτα σε 490 περιπτώσεις​

19 Αυγούστου 2024

©2025 Ράδιο Μελωδία 88FM. All rights Reserved.

Κατασκευή & Φιλοξενία Ιστοσελιδας 19CLOUDS

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?