Producers

Contact

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
    • Το Προφίλ μας
    • Παραγωγοί
    • Πρόγραμμα
    • Διαφήμιση
    • Διαφημιζόμενοι
    • Επικοινωνία
  • MELODIA LIVE
    • Άκουσε LIVE
    • Studio LIVE
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Τοπικές Ειδήσεις
    • Ελλάδα Ειδήσεις
    • Σημαντικές
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Μουσικά Νέα
    • Θέατρο
    • Cinema/TV
    • Βιβλίο
  • MAGAZINE
    • Ταξίδι
    • Ευ Ζην
    • Επιστήμη
    • Auto – Moto
    • Συνταγές & Άλλα
    • Εδώ Γελάμε
Reading: Η ακρίβεια «στραγγαλίζει» το διαθέσιμο εισόδημα
Share
Melodia 88FM
Aa
Search
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
    • Το Προφίλ μας
    • Παραγωγοί
    • Πρόγραμμα
    • Διαφήμιση
    • Διαφημιζόμενοι
    • Επικοινωνία
  • MELODIA LIVE
    • Άκουσε LIVE
    • Studio LIVE
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Τοπικές Ειδήσεις
    • Ελλάδα Ειδήσεις
    • Σημαντικές
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Μουσικά Νέα
    • Θέατρο
    • Cinema/TV
    • Βιβλίο
  • MAGAZINE
    • Ταξίδι
    • Ευ Ζην
    • Επιστήμη
    • Auto – Moto
    • Συνταγές & Άλλα
    • Εδώ Γελάμε
Follow US
Melodia 88FM > Ελλάδα Ειδήσεις > Η ακρίβεια «στραγγαλίζει» το διαθέσιμο εισόδημα
Ελλάδα Ειδήσεις

Η ακρίβεια «στραγγαλίζει» το διαθέσιμο εισόδημα

18 Δεκεμβρίου 2023
Updated 2023/12/18 at 10:05 ΠΜ
Share
SHARE

«Υπάρχει μεγάλη ανησυχία στους καταναλωτές, σίγουρα το διαθέσιμο εισόδημα είναι μειωμένο λόγω των ανατιμήσεων που έγιναν τα προηγούμενα χρόνια και αυτό φαίνεται στην ψυχολογία του καταναλωτικού κοινού», είπε στην ΕΡΤ ο γενικός διευθυντής του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) Λευτέρης Κιοσές.

Παρ όλα αυτά, τα τελευταία στοιχεία που έχουμε από δικές μας έρευνες δείχνουν ότι οι καταναλωτές τα Χριστούγεννα δεν θα αλλάξουν συμπεριφορά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

-Advertisment-

«Θα έχουμε μία καλή χριστουγεννιάτικη αγορά»
Ακόμη, ανέφερε ότι «Φαίνεται ότι θα έχουμε μια καλή χριστουγεννιάτικη αγορά, με ψυχολογία βέβαια η οποία δεν είναι αυτό που θα θέλαμε ιδανικά να έχουμε από την πλευρά των καταναλωτών.

Αυτό που φαίνεται ότι κόβουν οι καταναλωτές είναι οι δαπάνες διασκέδασης, δηλαδή εστίαση και ταξίδια.
Επίσης, αυτό που καταγράφεται είναι μια αναβολή υποχρεώσεων, δηλαδή ότι μπορούμε να αναβάλλουμε ως υποχρέωση, είτε αυτό είναι πληρωμή λογαριασμών, δανείων, είτε επισκευές στο σπίτι και στο αυτοκίνητο, αναβάλλεται.
Μείωση του ποσού εξόδων
Ως προς το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι, πέρα από κάποιες εξοικονομήσεις σε σχέση με μια διαφορετική επιλογή προϊόντων και ίσως κάποιες εναλλαγές ανάμεσα σε συγγενή προϊόντα, δεν φαίνεται ότι έχουμε κάποια φοβερή μείωση, ούτε στην αγορά παιχνιδιών.

Σίγουρα η ακρίβεια έχει επηρεάσει τις αγορές που κάνουν οι καταναλωτές, είπε στην ΕΡΤ ο ιδιοκτήτης αλυσίδας καταστημάτων παιχνιδιών Δημοσθένης Λιόκης. Εφέτος υπάρχει μια μικρή μείωση στο τελικό ποσό που ξοδεύει κάποιος γιατί σίγουρα έχει επηρεαστεί όλος ο κόσμος από την ακρίβεια, είπε.

Τι ανέφερε για το καλάθι των Χριστουγέννων
Ο κ. Κιοσές αναφερόμενος στο «καλάθι των Χριστουγέννων» είπε ότι είναι ένα εργαλείο το οποίο βοηθάει συγκεκριμένες κατηγορίες καταναλωτών. Δεν αφορά το σύνολο του πληθυσμού, δεν μπορεί να καλύψει το σύνολο της ακρίβειας. Είναι για συγκεκριμένες ομάδες πληθυσμού που έχουν πληγεί περισσότερο από την οικονομική κρίση.

-Advertisment-

Για αυτό και είναι χαμηλά τα ποσοστά του κοινού, σε επίπεδο 15% με 20% που χρησιμοποιεί τα «καλάθια» και έχει και θετική άποψη για αυτά.
Τα «καλάθια» δεν είναι μια πανάκεια σε σχέση με την ακρίβεια, είπε.
Από την άλλη πλευρά, το να κάνουμε σύγκριση τιμών είναι υποχρέωσή μας ως καταναλωτές είναι κάτι που θεωρώ ότι γίνεται ανεξάρτητα από το «καλάθι».

«Η νομοθεσία είναι πάρα πολύ αυστηρή»
Σχετικά με τις προσφορές, ο ίδιος είπε ότι τώρα η νομοθεσία πλέον είναι πάρα πολύ αυστηρή, καθώς και η ελληνική αγορά έχει πλέον εναρμονιστεί με την κοινοτική νομοθεσία. Οπότε όποιος κάνει πλασματικές προσφορές αντιμετωπίζει πολύ μεγάλα πρόστιμα καθώς γίνονται και πάρα πολλοί έλεγχοι στην αγορά.

Σε σχέση με τα πολλά εκπτωτικά εργαλεία υποστήριξε ότι έχουμε ξεφύγει λίγο, δηλαδή έχουμε πάρα πολλή πληροφορία, υπερβολική, στα ράφια καταστημάτων και ειδικά στα σουπερμάρκετ που πλέον μπερδεύει αντί να εξυπηρετεί. Οι καταναλωτές είναι απλοί άνθρωποι σε πολύ μεγάλο βαθμό, άνθρωποι που θέλουν να κάνουν μια απλή αγορά κι όταν έχουμε τόσα πολλά ταμπελάκια με σύμβολα σε διαφορετικά προϊόντα, μπερδεύονται.

ΠΗΓΗ:in.gr

TAGGED: Η ακρίβεια «στραγγαλίζει» το διαθέσιμο εισόδημα
melodia88 18 Δεκεμβρίου 2023
Share this Article
Facebook TwitterEmail Print
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΗΡΩΝ
Ad imageAd image
GROUP CENTER HELLAS
Ad imageAd image
- Advertisement -
ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ GROUP
Ad imageAd image
Ad imageAd image

You Might Also Like

Ελλάδα Ειδήσεις

Μίμης Πλέσσας: Δέκα τραγούδια που έγραψαν ιστορία στον ελληνικό κινηματογράφο

5 Οκτωβρίου 2024
Ελλάδα ΕιδήσειςΣημαντικές

Πέθανε ο Μίμης Πλέσσας σε ηλικία 100 ετών

5 Οκτωβρίου 2024
Ελλάδα Ειδήσεις

Ισχυρές καταιγίδες στη Μακεδονία τη Θράκη και πιθανόν στη Θεσσαλία – Αναλυτική πρόγνωση​ για αύριο 20/8

19 Αυγούστου 2024
Ελλάδα Ειδήσεις

AAΔE: Πάνω από 48.000 επιτόπιοι έλεγχοι σε επιχειρήσεις – Λουκέτα σε 490 περιπτώσεις​

19 Αυγούστου 2024

©2025 Ράδιο Μελωδία 88FM. All rights Reserved.

Κατασκευή & Φιλοξενία Ιστοσελιδας 19CLOUDS

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?