Producers

Contact

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
    • Το Προφίλ μας
    • Παραγωγοί
    • Πρόγραμμα
    • Διαφήμιση
    • Διαφημιζόμενοι
    • Επικοινωνία
  • MELODIA LIVE
    • Άκουσε LIVE
    • Studio LIVE
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Τοπικές Ειδήσεις
    • Ελλάδα Ειδήσεις
    • Σημαντικές
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Μουσικά Νέα
    • Θέατρο
    • Cinema/TV
    • Βιβλίο
  • MAGAZINE
    • Ταξίδι
    • Ευ Ζην
    • Επιστήμη
    • Auto – Moto
    • Συνταγές & Άλλα
    • Εδώ Γελάμε
Reading: Καραΐσκος: Η πρότασή μας για τη φιλοξενία του «RALLY ACROPOLIS 2026» στη Λαμία
Share
Melodia 88FM
Aa
Search
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
    • Το Προφίλ μας
    • Παραγωγοί
    • Πρόγραμμα
    • Διαφήμιση
    • Διαφημιζόμενοι
    • Επικοινωνία
  • MELODIA LIVE
    • Άκουσε LIVE
    • Studio LIVE
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Τοπικές Ειδήσεις
    • Ελλάδα Ειδήσεις
    • Σημαντικές
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Μουσικά Νέα
    • Θέατρο
    • Cinema/TV
    • Βιβλίο
  • MAGAZINE
    • Ταξίδι
    • Ευ Ζην
    • Επιστήμη
    • Auto – Moto
    • Συνταγές & Άλλα
    • Εδώ Γελάμε
Follow US
Melodia 88FM > Τοπικές Ειδήσεις > Καραΐσκος: Η πρότασή μας για τη φιλοξενία του «RALLY ACROPOLIS 2026» στη Λαμία
Τοπικές Ειδήσεις

Καραΐσκος: Η πρότασή μας για τη φιλοξενία του «RALLY ACROPOLIS 2026» στη Λαμία

7 Ιουλίου 2025
Updated 2025/07/07 at 1:43 ΜΜ
Share
SHARE

Το Δελτίο Τύπου της δημοτικής παράταξης Λαμία Περήφανη Πόλη με επικεφαλής τον Θύμιο Καραΐσκο.  Η πρότασή μας για τη φιλοξενία του «RALLY ACROPOLIS 2026» στη Λαμία.
Στόχος εφικτός με ευρύτερη συναίνεση και συνεργασία.

Αξιότιμοι Κύριοι,
Το φινάλε μιας ακόμη επιτυχημένης διοργάνωσης του Ράλλυ Ακρόπολις 2025, μας βρίσκει όλους στην αφετηρία ενός κοινού προβληματισμού, αναστοχασμού και ανασχεδιασμού με έναν και μοναδικό στόχο : Την αναβάθμιση της
θέσης της Λαμίας στο παγκόσμιο αθλητικό γίγνεσθαι.
Τα θετικά σχόλια των διοργανωτών – τόσο φέτος όσο και τα προηγούμενα χρόνια – αποτελούν για εμάς πολύτιμο κεφάλαιο. Είναι καιρός να τα μετατρέψουμε σε ισχυρό επιχείρημα διεκδίκησης, στο πλαίσιο μιας συλλογικής προσπάθειας για την κατοχύρωση της Λαμίας, ως σταθερής έδρας ενός κορυφαίου γεγονότος του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με παγκόσμια απήχηση. Και η επόμενη μέρα πρέπει να μας βρει όλους μαζί ενωμένους στην υπηρεσία του κοινού αυτού στόχου. Διατηρούμε εδραία την πεποίθηση ότι η Λαμία έχει όλα τα εχέγγυα να φιλοξενεί κάθε χρόνο το <<Ράλλυ των Θεών», αρκεί αυτό να αποτελέσει ισχυρό κίνητρο για ένωση δυνάμεων, πολιτικών και κοινωνικών. Αυτό υπαγορεύει το κοινό καλό της πόλης μας και πίσω από αυτό τον υψηλό στόχο χρειάζεται η μεγαλύτερη δυνατή συστράτευση. Αν για κάποιους, ευτυχώς λίγους, αυτός ο στόχος μοιάζει να κινείται` στη σφαίρα του ανέφικτου, στο χέρι μας είναι να κάνουμε το ανέφικτο εφικτό.

-Advertisment-

Η παράταξή μας από τον πρώτο χρόνο της αυτοδιοικητικής της Θητείας, μετείχε στη κοινή προσπάθεια όλων, ώστε το Ράλλυ Ακρόπολις να έρθει, να διεξαχθεί με επιτυχία και να παραμείνει στη πόλη μας. Αντιλαμβανόμενοι το μέγεθος της πρόκλησης, όλοι μαζί ενωμένοι, καταφέραμε να πείσουμε ακόμη και τους
πιο δύσπιστους για τα πολλαπλά οφέλη μιας αθλητικής διοργάνωσης που διαφημίζει την πόλη μας στο πανελλήνιο και σε πολλές χώρες του εξωτερικού.
Επειδή θεωρούμε ότι η προσπάθεια αυτή δεν πρέπει να διακοπεί και έχοντας πλήρη επίγνωση της ευθύνης που μας αναλογεί να υποστηρίζουμε από τη θέση μας στο Δημοτικό Συμβούλιο Λαμίας, που είναι το ανώτατο δημοκρατικό όργανο διαβούλευσης και λήψης αποφάσεων για το Δήμο μας, τα συμφέροντα της πόλης κα` όλων των δημοτών, αναλαμβάνουμε πρωτοβουλία, καταθέτοντας μια ολοκληρωμένη και τεκμηριωμένη πρόταση για το Ράλλυ Ακρόπολις, με εναλλακτικές λύσεις, την οποία και σας διαβιβάζουμε συνημμένα. Μια πρόταση ρεαλιστική και υλοποιήσιμη, που λαμβάνει υπόψη την σωρευμένη εμπειρία των προηγούμενων χρόνων, αλλά και τις δυνcπότητες και τα πλεονεκτήματα γεωγραφικά, ιστορικά, πολιτιστικά, του τόπου μας.
Θέτουμε την πρότασή μας αυτή υπόψη σας, σαν βάση για συζήτηση και αναμένουμε τις πρωτοβουλίες σας για την εξέτασή της αλλά και τη διαβούλευση της με όλους τους τοπικούς φορείς, προκειμένου να κcπαλήξουμε στη Βέλτιστη λύση για τη διεκδίκηση της διοργάνωσης στn Λαμία και για το έτος 2026.

Στόχος μας η ευρύτερη δυνατή συναίνεση και συνεργασία για το καλό της πόλης, των επιχειρήσεων και όλων των πολιτών. Και για να τον πετύχουμε
αυτό τον στόχο, οφείλουμε, όλοι μαζί να εργαστούμε ενωμένοι.

Πιστεύουμε ακράδαντα και είναι κοινή πεποίθηση όλων μας, ότι το Ράλλυ Ακρόπολις αυτό το παγκόσμιο αθλητικό γεγονός, μπορεί και πρέπει να αποτελέσει τον πυλώνα για την ανάπτυξη της εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας και της τουριστικής ανάπτυξης της πόλης μας.

1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Το Rally Acropolis, ένας από τους ιστορικότερους και πιο αναγνωρίσιμους αγώνες του
Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC), αποτελεί σύμβολο του ελληνικού
μηχανοκίνητου αθλητισμού και ταυτόχρονα ένα διεθνές γεγονός με υψηλό αντίκτυπο
στην τουριστική, οικονομική και πολιτιστική προβολή της Ελλάδας. Ο Δήμος Λαμιέων
και η πόλη της Λαμίας, φιλοξενώντας τον αγώνα από την επανένταξή του στο καλεντάρι
του WRC, έχει αναδειχθεί ως κρίσιμος εταίρος της διοργάνωσης, προσφέροντας τις
απαραίτητες υποδομές και έναν υψηλό βαθμό επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας,
βασισμένο στην εμπειρία και τη συνεργασία των τοπικών αρχών.
Η Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας (ΠΕΛ), έκτασης 167 στρεμμάτων, αποτέλεσε την καρδιά
της διοργάνωσης: Rally HQ, Service Park, Media Centre και παράλληλες πολιτιστικές –
τουριστικές δράσεις στεγάστηκαν οργανωμένα σε αυτόν τον πολυλειτουργικό χώρο. Το
2024 ξεκίνησε ένα φιλόδοξο πρόγραμμα ανάπλασης του χώρου με χρηματοδότηση από
το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και πόρους του ΕΣΠΑ, με στόχο την πλήρη
μεταμόρφωση της ΠΕΛ σε ένα σύγχρονο εκθεσιακό, τεχνολογικό και πολιτιστικό κόμβο.
Ο νέος αυτός χώρος αναμένεται να αποτελέσει – πέρα από τον πολυθεματικό του ρόλο
– και τη μελλοντική καρδιά του Rally Acropolis, με σύγχρονες κτιριακές εγκαταστάσεις,
ανοικτούς χώρους φιλοξενίας Service Park και Media Centre, καθώς και με τη
δημιουργία ενός ειδικού Κέντρου Ιστορικής Ενημέρωσης για τον μηχανοκίνητο
αθλητισμό και την πορεία του θρυλικού Ράλι Ακρόπολις στην Ελλάδα.
Η παράλληλη διεξαγωγή των εργασιών ανάπλασης με τη φιλοξενία του Rally δημιουργεί
εύλογους περιορισμούς. Ο φετινός αγώνας φιλοξενήθηκε σε μικρότερο τμήμα της ΠΕΛ,
ενώ το 2026 αναμένεται το μεγαλύτερο μέρος του χώρου να είναι εργοταξιακά μη
διαθέσιμο. Το ενδεχόμενο απώλειας του Rally από τη Λαμία δεν μπορεί να αποκλειστεί,
με σημαντικές συνέπειες για την τοπική οικονομία, τη διεθνή προβολή και τη συνέχεια
ενός οικοσυστήματος που έχει πλέον εδραιωθεί.

-Advertisment-

2 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ
Το Rally Ακρόπολις τα τελευταία χρόνια βρήκε ξανά τη θέση του στο Παγκόσμιο
Πρωτάθλημα Rally WRC με το ενδιαφέρον του κόσμου να είναι κάτι παραπάνω από
αυξημένο. Κατά κοινή ομολογία η διεξαγωγή του Rally Ακρόπολις έχει κριθεί απόλυτα
επιτυχής τα τέσσερα χρόνια που βρίσκεται στο καλεντάρι του WRC, αποσπώντας τις
καλύτερες εντυπώσεις και τα εύσημα από τις ομάδες και τους κατασκευαστές, από το
σύνολο των στελεχών της FIA, από τον WRC Promoter, τους χορηγούς και προπαντός
ικανοποιώντας τις δεκάδες χιλιάδες των θεατών που βρέθηκαν στις υπερειδικές καθώς
και στα βουνά για να δουν από κοντά τον εθνικό μας αγώνα.
H Στερεά Ελλάδα και η Λαμία αποτέλεσαν την καρδιά του Rally Ακρόπολις φιλοξενώντας
πληρώματα και θεατές στις φημισμένες ειδικές διαδρομές στα βουνά της Φθιώτιδας και
της Φωκίδας αλλά και την έδρα του αγώνα με το Service Park στην περιοχή της
Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας.
Η απώλεια του Service Park και του Rally HQ από τη Λαμία θα σήμαινε:
• Κατάρρευση της εδραιωμένης ταυτότητας της πόλης ως κόμβου του WRC:
Η Λαμία, επί σειρά ετών host city του Rally Acropolis, έχει αποκτήσει ένα διεθνώς
αναγνωρίσιμο προφίλ στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η απώλεια του αγώνα θα
σήμαινε απώλεια της στρατηγικής αυτής τοποθέτησης, κάτι που θα έθετε εν
αμφιβόλω το μέλλον της πόλης ως προορισμού για διεθνείς αθλητικές
διοργανώσεις.
• Οικονομική απώλεια για ξενοδοχεία, εστίαση, εμπόριο και παρόχους
υπηρεσιών: Η παρουσία του Rally ενισχύει διαχρονικά τον τοπικό τζίρο
εκατοντάδων επιχειρήσεων, δημιουργώντας άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας.
Η διακοπή της διοργάνωσης θα προκαλούσε σοβαρό πλήγμα στο επιχειρηματικό
οικοσύστημα της περιοχής, ειδικά στους κλάδους της φιλοξενίας, των
μεταφορών και του τουρισμού.
• Διακοπή της συνέχειας συνεργασιών με την FIA, τους διοργανωτές και τις
ομάδες: Οι θεσμικές σχέσεις που έχουν εδραιωθεί την τελευταία τριετία μεταξύ
του Δήμου, της Οργανωτικής Επιτροπής, της FIA και του Promoter αποτελούν
πολύτιμο κεφάλαιο πολιτικής αξιοπιστίας. Η διακοπή της παρουσίας του αγώνα

στη Λαμία θα ανέκοπτε αυτές τις σχέσεις και θα αποδυνάμωνε την εικόνα της
στον διεθνή χάρτη του motorsport.
• Ακύρωση του θετικού legacy που δημιουργήθηκε την τελευταία τριετία:
Η εμπειρία της Λαμίας από την οργάνωση του Rally έχει αφήσει σημαντική
παρακαταθήκη σε επίπεδο υποδομών, τεχνογνωσίας, εθελοντισμού και
κοινωνικής συμμετοχής. Η μη συνέχιση της διοργάνωσης θα ανέκοπτε αυτή τη
δυναμική και θα ματαίωνε τον σχεδιασμό μελλοντικών παρεμβάσεων που θα
αξιοποιούσαν αυτό το κεφάλαιο.
Πέραν της άμεσης οικονομικής επίπτωσης στην πόλη της Λαμίας, η απώλεια του αγώνα
θα είχε συνέπειες σε περιφερειακό επίπεδο. Ολόκληρη η Φθιώτιδα, καθώς και οι όμορες
περιοχές (Βοιωτία, Φωκίδα, Ευρυτανία) επωφελούνται από την κινητικότητα που
προκαλεί ο αγώνας, τόσο σε όρους διανυκτερεύσεων και εστίασης, όσο και σε
τουριστική προβολή. Επιπλέον, η συνεχής φιλοξενία του Rally Acropolis στη Λαμία τα
τελευταία χρόνια έχει καλλιεργήσει ένα δυναμικό δίκτυο επαγγελματιών, τεχνικών,
εθελοντών και επιχειρήσεων που εξειδικεύονται στις ανάγκες της διοργάνωσης. Η
διακοπή αυτής της πορείας θα αποδυνάμωνε ένα ήδη ανεπτυγμένο τοπικό οικοσύστημα,
οδηγώντας σε απώλεια τεχνογνωσίας και εσόδων που με κόπο αποκτήθηκαν.
Απαιτείται άμεσα ένας ρεαλιστικός, τεχνικά τεκμηριωμένος και εφαρμόσιμος
σχεδιασμός, που θα αποδείξει στους διοργανωτές ότι η Λαμία μπορεί να ανταποκριθεί –
ακόμη και εντός περιορισμένων συνθηκών – με προσωρινές αλλά πλήρως λειτουργικές
υποδομές.

3 ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ – ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ
ΑΓΩΝΑ
Η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) και ο Promoter του Παγκοσμίου
Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) έχουν καθιερώσει αυστηρές τεχνικές και λειτουργικές
προδιαγραφές για τους χώρους που φιλοξενούν τον αγώνα. Οι απαιτήσεις αυτές δεν
αφορούν μόνο την αγωνιστική διάσταση αλλά και τη γενική επιχειρησιακή υποστήριξη,
την ασφάλεια, τη λειτουργικότητα, την προσβασιμότητα και την εμπειρία των θεατών
και επαγγελματιών.
Η συμμόρφωση με τις προδιαγραφές αυτές αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την
έγκριση ενός host location και η εναλλακτική πρόταση οφείλει να επιδεικνύει πλήρη
κατανόηση και κάλυψη των βασικών απαιτήσεων.
3.1 SERVICE PARK – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Ο χώρος του Service Park είναι ο επιχειρησιακός πυρήνας της διοργάνωσης, όπου
πραγματοποιούνται:
• Η τεχνική υποστήριξη και η συντήρηση των αγωνιστικών οχημάτων,
• Η φιλοξενία των τεχνικών ομάδων,
• Η υποστήριξη από logistics και χορηγούς,
• Η αλληλεπίδραση με θεατές και τα ΜΜΕ.
Οι κύριες προδιαγραφές περιλαμβάνουν:
• Ελάχιστη ασφαλτοστρωμένη επιφάνεια: περίπου 100.000 τ.μ. σε πλήρη
ανάπτυξη (μπορεί να μειωθεί αναλογικά υπό ειδικές συνθήκες, όπως στη φάση
της παρούσας ανάπλασης).
• Αποκλειστική πρόσβαση: ελεγχόμενη και περιφραγμένη περίμετρος, με
συγκεκριμένα σημεία εισόδου και εξόδου για διαφορετικές κατηγορίες χρηστών
(ομάδες, οχήματα, κοινό, προσωπικό ασφαλείας).
• Υποδομές δικτύων:
o Τριφασικό ρεύμα με προβλέψεις για υψηλές καταναλώσεις από
συνεργεία.

o Παροχή ύδρευσης σε πολλαπλά σημεία.
o Υποδομές αποχέτευσης ή προσωρινές λύσεις με βιολογικούς καθαρισμούς.
o Δίκτυο Wi-Fi υψηλής ταχύτητας και σταθερότητας για χρήση από ομάδες,
ΜΜΕ και διοργάνωση.
• Χώροι λειτουργίας:
o Ζώνες τοποθέτησης tents, τρέιλερ, φορτηγών και κινητών συνεργείων.
o Διαδρόμους διέλευσης πλάτους τουλάχιστον 3,5 μέτρων για ασφαλή
κίνηση αγωνιστικών οχημάτων.
o Διαχωρισμένες ζώνες κοινού, ΜΜΕ, συνεργείων και αποθήκευσης.
• Υποστήριξη θεατών:
o Πρόσβαση σε προκαθορισμένες περιοχές (hospitality zone, rally village),
o Μέτρα ασφαλείας για την αποτροπή πρόσβασης σε τεχνικά ευαίσθητες
περιοχές.
• Καθαριότητα και περιβαλλοντική συμμόρφωση:
o Διαχείριση αποβλήτων, κάδων, ανακύκλωσης,
o Πρόβλεψη για περιβαλλοντικά φιλικά καύσιμα και έλεγχο διαρροών.
• Χώρος προσγείωσης – απογείωσης ελικοπτέρων
3.2 RALLY HQ ΚΑΙ MEDIA CENTRE – ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Το Rally HQ αποτελεί το κέντρο λήψης αποφάσεων και επιχειρησιακής διαχείρισης του
αγώνα. Παράλληλα, το Media Centre φιλοξενεί δεκάδες επαγγελματίες του Τύπου και
τηλεοπτικές ομάδες που καλύπτουν τη διοργάνωση παγκοσμίως.
Οι ελάχιστες προδιαγραφές είναι:
• Κτιριακή εγκατάσταση (μόνιμη ή προσωρινή – modular τύπου container):
o Πλήρως ασφαλής, προσβάσιμη και κλιματιζόμενη.
o Με δυνατότητα 24ωρης λειτουργίας.
o Με δυνατότητα απομόνωσης κρίσιμων επιχειρησιακών χώρων (π.χ.
Control Room).
• Χώροι / Αίθουσες:
o Control Room / Διεύθυνση Αγώνα: ≥70–100 τ.μ., με εργονομικό
εξοπλισμό και δυνατότητα απευθείας επικοινωνίας με τις ειδικές
διαδρομές και τα αγωνιστικά πληρώματα

Αίθουσα Stewards & FIA Delegates: ≥50 τ.μ. με ιδιωτικότητα και
συνθήκες συνεδρίασης.
o Γραφεία Τεχνικών Επιτροπών (Clerk of the Course, Technical Director):
≥2×40–50 τ.μ.
o Official Notice Board: Κοινόχρηστος χώρος σε εμφανές σημείο, φυσικά
και ψηφιακά διαθέσιμος.
• Media Centre:
o Εμβαδόν ≥300 τ.μ., ικανό να φιλοξενήσει τουλάχιστον 50–60
επαγγελματίες.
o Υψηλής ποιότητας Wi-Fi, θύρες φόρτισης, εκτυπωτές, ροή τηλεοπτικής
εικόνας.
o Αίθουσα συνεντεύξεων τύπου και μικρός χώρος lounge – press
hospitality.
o Σύνδεση με τηλεοπτικό control (TV compound), κοντά στο Rally HQ ή
εντός του ιδίου οικοπέδου.
• Υποδομές υποστήριξης:
o Τουαλέτες, καθαρισμός, σημεία απολύμανσης.
o Θέσεις στάθμευσης media και VIP.

4 ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ –
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΕΛ
Το Rally Acropolis είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την Στερεά Ελλάδα, μία σύνδεση που
καθιστά την περιοχή πυρήνα αναφοράς για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό σε ολόκληρη
τη χώρα. Αυτή η σύνδεση έχει καθορίσει διαχρονικά, όχι μόνο τη δυναμική των σχέσεων
μεταξύ του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, αλλά και
όλης της χώρας και μάλιστα σε σημείο που η προβολή της περιοχής μέσω του ιστορικού
αγώνα αυτοκινήτου, αποτελεί σημείο αναφοράς για πάρα πολλά χρόνια στο παρελθόν.
Μεταξύ των πολλών συγκριτικών πλεονεκτημάτων, που σχετίζονται με τη διοργάνωση
όπως η η γεωγραφική θέση της Περιφέρειας και ο υψηλός βαθμός προσπελασιμότητας,
είναι και η κομβική θέση του κέντρου του αγώνα στο ευρύτερο χώρο της Πανελλήνιας
Έκθεσης στην πόλη της Λαμίας, η αποδεδειγμένη τεχνική ετοιμότητα και επάρκεια των
εμπλεκόμενων φορέων.
Ο χώρος της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας όπου φιλοξενείται τα τελευταία χρόνια το
Rally Acropolis αποτελεί σημείο αναφοράς για τον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό,
αφού επανειλημμένα έχει βραβευθεί στο παρελθόν για τον ρόλο αυτό, ενώ διαθέτει
αποδεδειγμένα την μοναδικά άψογη κυκλοφοριακή δυνατότητα οργάνωσης του Service
Park του αγώνα.
Η παρούσα πρόταση βασίζεται στην πλήρη και λειτουργική αξιοποίηση του εξωτερικού
χώρου καθώς και του διαθέσιμου – μη εργοταξιακού – τμήματος της Πανελλήνιας
Έκθεσης Λαμίας (ΠΕΛ), προκειμένου να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη φιλοξενία του Rally
Acropolis 2026. Η εναλλακτική λύση σχεδιάζεται ώστε να πληροί τις βασικές
προδιαγραφές της FIA και του Promoter, προσαρμοζόμενη στις τρέχουσες
κατασκευαστικές συνθήκες, με πρόβλεψη για χρήση υφιστάμενων και προσωρινών
υποδομών, καθώς και εφεδρικών εναλλακτικών σε περίπτωση αλλαγών (κατεδάφιση
κτιρίου κ.ά.). Η προσέγγιση αυτή δεν αποτελεί απλώς μια μεταβατική λύση, αλλά μια
τεχνικά επαρκή και επιχειρησιακά βιώσιμη επιλογή, η οποία εδράζεται στην εμπειρία
των προηγούμενων διοργανώσεων, την αρχιτεκτονική δυναμική του χώρου και τη
συμβατότητα με τις απαιτούμενες προδιαγραφές.

4.1 ΧΩΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ – ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ
Η συνολική προτεινόμενη έκταση καλύπτει περίπου 4.007 τ.μ. και περιλαμβάνει πέντε
βασικές ζώνες:
• TEAMS 1 – 240 τ.μ.
Ζώνη για μικρές ομάδες ή ιδιώτες αγωνιζόμενους, με δυνατότητα πρόσβασης
φορτηγού service και βασικών βοηθητικών εγκαταστάσεων.
• TEAMS 2 – 767 τ.μ.
Περιοχή μεσαίας κλίμακας, ικανή να φιλοξενήσει ομάδες Rally2 και
υποστηρικτικά οχήματα με tents, τροχόσπιτα και σημεία υποστήριξης.
• TEAMS 3 – 1.252 τ.μ.
Κύρια ζώνη των ομάδων κατασκευαστών (WRC), με δυνατότητα πλήρους
εγκατάστασης trailers, logistics units, τεχνικών σταθμών, δοκιμών και
παρουσίασης.
• FINAL PARC FERME – 1.102 τ.μ.
Κλειστή, ασφαλής περιοχή για τη συγκέντρωση και φύλαξη των οχημάτων στο
τέλος κάθε αγωνιστικής ημέρας, με προσωρινή στέγαση (canopy ή μεταλλική
κατασκευή).
• RALLY VILLAGE – 646 τ.μ.
Περιοχή υποδοχής κοινού και επισκεπτών, με περίπτερα χορηγών, infopoint,
VIP hospitality και προωθητικές δραστηριότητες.
Οι επιφάνειες έχουν υπολογιστεί βάσει πραγματικών διατάξεων των προηγούμενων
διοργανώσεων στη Λαμία, αλλά και σε πρότυπα που έχουν εφαρμοστεί επιτυχώς σε
διεθνείς διοργανώσεις όπως το Rally Portugal και το Rally Croatia, με στόχο τη
λειτουργική συνέπεια και την ομαλή προσαρμογή.
4.2 ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ – ΡΟΕΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΑΤΩΝ
Η κυκλοφοριακή αρχιτεκτονική της πρότασης ενσωματώνει τις εξής βασικές διακριτές
ροές:
• Αγωνιστικά Οχήματα
Διάδρομος κίνησης πλάτους 3,5 μέτρων, ανεξάρτητος από το κοινό, με
κατεύθυνση από την οδό Ταϋγέτου προς την οδό Αγράφων. Η λωρίδα αυτή

εξασφαλίζει συνεχή και απρόσκοπτη διέλευση, με προβλέψεις για σημεία
εισόδου/εξόδου των TEAMS zones.
• Θεατές – Επισκέπτες
Ο παράδρομος δυτικά της ΠΕΛ αξιοποιείται αποκλειστικά για τη ροή θεατών,
χωρίς καμία αλληλεπίδραση με τις λειτουργικές ζώνες των ομάδων. Παρέχει
πρόσβαση στο Rally Village, ενώ προβλέπεται ελεγχόμενη είσοδος στο χώρο.
• Οχήματα Logistics / Εφοδιασμού
Τα service trucks και υποστηρικτικά οχήματα των ομάδων εισέρχονται από
προκαθορισμένα σημεία με ελεγχόμενη πρόσβαση και στάθμευση εντός TEAMS
zones, ώστε να ελαχιστοποιούνται καθυστερήσεις και αλληλεπικαλύψεις.
Η διαμόρφωση αυτή εξασφαλίζει:
• Υψηλό επίπεδο ασφάλειας, όπως απαιτείται από τη FIA.
• Ελεγχόμενη πρόσβαση και διαχωρισμό κοινού και αγωνιζομένων.
• Λειτουργικότητα για μετακίνηση σε πραγματικές συνθήκες αγώνα.
4.3 ΚΤΙΡΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ – ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΔΟΜΩΝ
Η πρόταση προβλέπει δύο εναλλακτικά – και μεταξύ τους συμπληρωματικά – σενάρια
για την κεντρική λειτουργία του Rally HQ και του Media Centre:
Σενάριο Α – Χρήση υφιστάμενου κτιρίου ΠΕΛ
Το βασικό κτίριο της ΠΕΛ (πρώην διοίκησης), το οποίο δεν έχει ακόμη κατεδαφιστεί,
παραμένει διαθέσιμο για χρήση το 2025. Εάν τελικά διατηρηθεί, μπορεί να αξιοποιηθεί
πλήρως για τις ανάγκες:
• Rally HQ – χώροι διοίκησης, control room, τεχνικές επιτροπές.
• Media Centre – ενιαία αίθουσα ≥300 τ.μ., με σύνδεση WiFi, press desks, printer
area και τηλεοπτική κάλυψη.
• Γραμματεία και Notice Board – προβλέπεται διαμόρφωση υποδοχής
συμμετεχόντων.
Σενάριο Β – Αξιοποίηση Χαλκιοπούλειου

Ανεξάρτητα από την τύχη του κτιρίου, διασφαλίζεται η εναλλακτική αξιοποίηση του
κλειστού γηπέδου «Χαλκιοπούλειο», το οποίο έχει άμεση γειτνίαση με την ΠΕΛ, και
μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως κεντρικός επιχειρησιακός κόμβος:
• Μπορεί να φιλοξενήσει το Rally HQ, τις τεχνικές συναντήσεις, τους εκπροσώπους
της FIA και το Media Centre.
• Διαθέτει βασικές υποδομές (WC, κλιματισμό, πρόσβαση ΑμεΑ) και χώρους
στάθμευσης.
• Η ένταξή του στον επιχειρησιακό σχεδιασμό γίνεται χωρίς αναδιάταξη ροών ή
αύξηση της πολυπλοκότητας.
4.4 ΠΡΟΣΩΡΙΝΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ
ΕΥΕΛΙΞΙΑ
Η λειτουργικότητα της πρότασης ενισχύεται από σειρά προσωρινών – αλλά απολύτως
συμβατών – εγκαταστάσεων:
• Σκίαση τύπου canopy στα TEAMS zones και το Parc Fermé.
• Φορητά WC / ντουζιέρες με πιστοποιημένες μονάδες βιολογικού καθαρισμού.
• Φορητοί πύργοι φωτισμού, για βραδινές εργασίες και ασφάλεια.
• Δεξαμενές καυσίμων και νερού, σε ελεγχόμενα και πιστοποιημένα σημεία.
• Σήμανση, fencing και προσωρινές ράμπες / δομές για τη χάραξη ροών,
ασφάλεια και έλεγχο.
Οι παραπάνω παρεμβάσεις είναι:
• Απόλυτα συμβατές με τους κανόνες του WRC.
• Αναστρέψιμες, με ελάχιστο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
• Ήδη εφαρμοσμένες σε ανάλογες περιπτώσεις άλλων host cities (π.χ. Ράλι
Πορτογαλίας, Κροατίας, Σαρδηνίας).
Η πρόταση καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις της FIA και παρέχει ένα σαφές επιχειρησιακό
πλάνο που προστατεύει την οργανωτική συνέχεια του αγώνα, ενισχύει τη στρατηγική
παρουσίας του Rally Acropolis στην πόλη και προβάλλει ένα ρεαλιστικό σενάριο
μετάβασης, χωρίς απώλεια κύρους ή λειτουργικότητας.

4.5 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ
Η νέα διαρρύθμιση του SERVICE PARK στη Λαμία, στο πλαίσιο της εναλλακτικής
πρότασης για το 2026, ενσωματώνει στοιχεία που ανταποκρίνονται στις
περιβαλλοντικές δεσμεύσεις της FIA και του WRC. Ένας από τους θεμελιώδεις στόχους
της περιβαλλοντικής πολιτικής της διοργάνωσης είναι η σταδιακή εξάλειψη του
ανθρακικού αποτυπώματος, με περιορισμό της χρήσης μη ανανεώσιμων πηγών
ενέργειας.
Στο πλαίσιο αυτό, το SERVICE PARK του EKO Acropolis Rally, θα συνεχίσει να
ηλεκτροδοτείται αποκλειστικά από πράσινη ενέργεια μέσω Πιστοποιητικών Εγγύησης
Προέλευσης (Guarantees of Origin) από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας. Πρόκειται για
παγκόσμια καινοτομία που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στη Λαμία το 2024
ενισχύοντας τη φήμη της πόλης ως οικοδεσπότης με υψηλή περιβαλλοντική συνείδηση.

5 ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
ΟΦΕΛΗ
Η παρούσα πρόταση δεν περιορίζεται στη διατήρηση της παρουσίας του Rally Acropolis
στη Λαμία, αλλά εισάγει ένα μεταβατικό μοντέλο που μπορεί να λειτουργήσει ως
πρόπλασμα για τη μελλοντική ενσωμάτωση του αγώνα στον ανανεωμένο, πλήρως
αναβαθμισμένο χώρο της ΠΕΛ. Η προσωρινή διαμόρφωση και αξιοποίηση του χώρου
εντός εργοταξιακών περιορισμών συνιστά παράδειγμα τεχνικής προσαρμοστικότητας
και οργανωτικής ετοιμότητας, συμβάλλοντας στα εξής.
1. Υποστήριξη της τοπικής οικονομίας
Η οικονομική επίδραση του Rally στην ευρύτερη περιοχή της Φθιώτιδας είναι τεράστια
και πολυεπίπεδη. Από τον ξενοδοχειακό κλάδο και την εστίαση, μέχρι τον τεχνικό
εξοπλισμό, τις μεταφορές, τα οπτικοακουστικά μέσα και τους εθελοντικούς
οργανισμούς, το τοπικό οικοσύστημα έχει εναρμονιστεί με τις απαιτήσεις και τον παλμό
της διοργάνωσης. Η παύση ή προσωρινή απώλεια του αγώνα θα διέκοπτε απότομα αυτή
τη θετική αλυσίδα προστιθέμενης αξίας.
Η παρουσία του Rally Acropolis στη Λαμία την τελευταία τριετία έχει συνοδευτεί από
απτά και μετρήσιμα οικονομικά οφέλη. Αξίζει να αναφερθούν ορισμένα στοιχεία από τη
μελέτη του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου για την αξία της προβολής και του
οικονομικού αποτυπώματος του ΕΚΟ Rally Acropolis του 2021. Σύμφωνα με την έρευνα:
• Το 78,4% των επιχειρήσεων της περιοχής δήλωσε ότι η διοργάνωση είχε
σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο, με το 85,6% να προβλέπει αύξηση του
τουριστικού ενδιαφέροντος και της ζήτησης.
• Οι καθαρά αποτυπωμένες δαπάνες διαμονής στελεχών μόνο στην περιοχή της
Λαμίας ανήλθαν σε 403.890 €, ποσό που αντιστοιχεί στο 92% του συνόλου των
δαπανών αυτής της κατηγορίας.
• Η εκτίμηση για τις δαπάνες διαμονής των φιλάθλων ανέρχεται περίπου σε
2.500.000 €, δείγμα της υψηλής τουριστικής επισκεψιμότητας και κατανάλωσης.
• Οι δαπάνες σίτισης που πραγματοποιήθηκαν στην ευρύτερη περιοχή το
αγωνιστικό διήμερο (11–12 Σεπτεμβρίου 2021) αγγίζουν τα 8.500.000 €.

• Οι δαπάνες μετακίνησης στην περιοχή ξεπέρασαν το 1.000.000 €, κυρίως για
καύσιμα.
• Ο συνολικός εκτιμώμενος κύκλος εργασιών για την τοπική οικονομία ανήλθε
σε 12.000.000 €, από τον οποίο προκύπτει καθαρό όφελος ύψους 3.300.000
€, αφαιρουμένων όλων των εξόδων (400.000 € για τον Δήμο Λαμιέων).
Αξιοσημείωτο είναι ότι οι θετικές εκτιμήσεις αφορούσαν όχι μόνο προσωρινά
οικονομικά οφέλη, αλλά και μακροχρόνια επίδραση στη διεθνή αναγνωρισιμότητα,
τη θεσμική σταθερότητα και την ενίσχυση της τουριστικής ζήτησης της περιοχής.
Τα παραπάνω στοιχεία καθιστούν απολύτως σαφές πως η διατήρηση της διοργάνωσης
στη Λαμία δεν αποτελεί απλώς αθλητικό ή πολιτιστικό ζήτημα, αλλά στρατηγική
επένδυση τοπικής ανάπτυξης, με ευδιάκριτο και τεκμηριωμένο οικονομικό
αποτύπωμα.
Η εναλλακτική πρόταση λειτουργεί ως μηχανισμός προστασίας της τοπικής οικονομίας,
εξασφαλίζοντας την τόνωση της κατανάλωσης, τη διατήρηση θέσεων εργασίας και τη
συνέχιση της εμπλοκής των τοπικών επιχειρήσεων στον σχεδιασμό, την υλοποίηση και
την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.
2. Διεθνής προβολή – Πολιτιστικός και Τουριστικός Αντίκτυπος
Η διεθνής προβολή του Rally Acropolis αποτελεί θεμέλιο της στρατηγικής του αξίας για
τη χώρα και κατ΄ επέκταση για την περιοχή της Λαμίας. Σύμφωνα με τα επισήμα
στοιχεία από τη διοργάνωση του 2024, η τηλεοπτική απήχηση σε επιλεγμένες αγορές
(Γαλλία, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Ιταλία, Σουηδία, Φινλανδία) ανήλθε σε
86.4 εκατομμύρια θεατές, κατατάσσοντας το Rally μεταξύ των σημαντικότερων
διεθνών motorsport events.
Επιπλέον:
• Οι εμφανίσεις του περιεχομένου άγγιξαν τα 60.2 εκατομμύρια (+10%),
• Οι προβολές βίντεο ξεπέρασαν τα 22.3 εκατομμύρια (+10%),
• Οι αλληλεπιδράσεις με ψηφιακό περιεχόμενο έφτασαν τα 2.2 εκατομμύρια
(+23%), και
• Δημοσιεύθηκαν 3.400 διαδικτυακά άρθρα σχετικά με τον αγώνα.

Αυτά τα δεδομένα τεκμηριώνουν τη δυναμική του Rally ως παγκόσμιου μέσου προβολής
για τον τόπο φιλοξενίας του, προσφέροντας ανεκτίμητη διαφήμιση και τουριστικό
momentum. Ειδικά για τον Δήμο Λαμιέων, η συνέχιση της φιλοξενίας του αγώνα ακόμα
και υπό προσαρμοσμένες συνθήκες συνεπάγεται ενίσχυση του διεθνούς προφίλ, αύξηση
της τουριστικής αναγνωρισιμότητας και προσέλκυση επενδύσεων σε υποδομές,
φιλοξενία και πολιτισμό.
Το Rally Village, τα σημεία προβολής, οι δράσεις προβολής της ιστορίας του αγώνα και
η ενσωμάτωσή του στην αφήγηση του εκθεσιακού και πολιτιστικού μέλλοντος της ΠΕΛ
δημιουργούν ένα ενιαίο τουριστικό αφήγημα. Ταυτόχρονα, ενισχύεται η ελκυστικότητα
της περιοχής για διεθνείς επισκέπτες και θεματικούς τουρίστες (motorsport tourism),
ενώ προβάλλεται η Λαμία ως σύγχρονος κόμβος σύνδεσης πολιτισμού και αθλητισμού.
3. Διατήρηση της Εμπιστοσύνης της FIA και του Promoter
Η αξιοπιστία της Λαμίας ως host city του WRC έχει ήδη εδραιωθεί μέσα από την
επιτυχημένη φιλοξενία του Rally Acropolis τα προηγούμενα χρόνια. Η δυνατότητα
διατήρησης αυτής της εμπιστοσύνης εν μέσω εργοταξιακών περιορισμών, με πλήρη
συμμόρφωση στις προδιαγραφές της FIA και του Promoter, καταδεικνύει το υψηλό
επίπεδο ωριμότητας και τεχνογνωσίας της τοπικής οργανωτικής δομής. Επιπλέον, η
αποφυγή απώλειας της διοργάνωσης ενισχύει τη θέση της Ελλάδας στο διεθνές
αγωνιστικό καλεντάρι και προστατεύει μια από τις ιστορικότερες παρουσίες του θεσμού.
Μέσα από τη χρήση εναλλακτικών λύσεων, προσωρινών υποδομών και τεχνικής
προσαρμογής, η Λαμία εκπέμπει σαφές μήνυμα αξιοπιστίας, ετοιμότητας και
ανθεκτικότητας.
4. Θεσμική Συνέχεια και Αναπτυξιακή Δυναμική
Η διατήρηση του Rally Acropolis στη Λαμία εξασφαλίζει τη συνέχεια μιας πολυετούς
θεσμικής συνεργασίας μεταξύ τοπικής αυτοδιοίκησης, Υπουργείων, Promoter, FIA και
εμπλεκόμενων φορέων. Η εναλλακτική πρόταση αποτρέπει τη θεσμική ασυνέχεια,
προστατεύοντας τα επενδυμένα κεφάλαια, την τεχνογνωσία και τις θεσμικές
συμφωνίες. Παράλληλα, λειτουργεί ως προθάλαμος για την ανάπτυξη πιο φιλόδοξων
παρεμβάσεων, όπως:
• εγκαθίδρυση μόνιμου motorsport hub,

• δημιουργία θεσμικού πλαισίου για motorsport events πέραν του WRC,
• ανάπτυξη περιφερειακών συνεργασιών με άλλες χώρες.
Η μεταβατική πρόταση του 2026 συνιστά όχι απλώς «γέφυρα», αλλά και εφαλτήριο για
τη μετεξέλιξη του Rally Acropolis στη Λαμία από event σε πλατφόρμα πολιτιστικής,
θεσμικής και αναπτυξιακής συνέχειας.

6 ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΦΑΣΕΙΣ
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
Η επιτυχής εφαρμογή της προτεινόμενης εναλλακτικής λύσης απαιτεί την τήρηση
συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος ενεργειών, με στόχο την πλήρη επιχειρησιακή
ετοιμότητα του χώρου το καλοκαίρι του 2026. Η παρακάτω διάρθρωση παρουσιάζει τα
βασικά στάδια:
Φάση 1: Επιβεβαίωση Σχεδίου και Θεσμική Επικύρωση (Ιούλιος – Αύγουστος 2025)
• Επίσημη αποδοχή της πρότασης από την Οργανωτική Επιτροπή.
• Επικοινωνία με FIA και Promoter για παρουσίαση της τεχνικής λύσης.
• Συντονισμός με Φορείς Διαχείρισης της ΠΕΛ και Υπουργεία για θεσμική κάλυψη.
Φάση 2: Τεχνικός Σχεδιασμός και Επιτόπια Ανάλυση (Σεπτέμβριος – Οκτώβριος
2025)
• Τεχνική αποτύπωση του διαθέσιμου χώρου.
• Επαλήθευση σημείων εισόδου/εξόδου, κυκλοφοριακών διαδρομών και logistics.
• Διαμόρφωση αρχιτεκτονικού σχεδίου προσωρινών εγκαταστάσεων.
• Ειδική σύμβαση τεχνικής υποστήριξης με ανάδοχο.
Φάση 3: Προμήθεια και Οργάνωση Υποδομών (Νοέμβριος 2025 – Μάρτιος 2026)
• Κράτηση/μίσθωση εξοπλισμού (canopy, WC, fencing, σκίαση, tents).
• Προγραμματισμός προμηθευτών για υποδομές και logistics.
• Διοικητικές εγκρίσεις, ασφαλιστική κάλυψη, άδειες εργασιών.
Φάση 4: Επιτόπια Εγκατάσταση και Έλεγχοι (Απρίλιος– Μάιος 2026)
• Σταδιακή εγκατάσταση υποδομών στον διαθέσιμο χώρο της ΠΕΛ.
• Έλεγχοι συμβατότητας, δοκιμές και ρυθμίσεις τελικής μορφής.
• Συνεργασία με τοπικές Αρχές για ρύθμιση ροών κοινού και ασφάλειας.
Φάση 5: Επιχειρησιακή Ενεργοποίηση και Αγωνιστική Εβδομάδα (Ιούνιος 2026)

• Παραλαβή χώρων από τους οργανωτές, FIA και Promoter και Αγωνιστική
Εβδομάδα (Αύγουστος – Σεπτέμβριος 2025)
• Παραλαβή χώρων από τους οργανωτές, FIA και Promoter.
• Ενεργοποίηση Rally HQ / Media Centre / Parc Fermé / Teams Zone.
• Διοργάνωση και φιλοξενία του αγώνα.
Η αλληλουχία των φάσεων διασφαλίζει ότι κάθε κρίσιμο στάδιο ολοκληρώνεται
εγκαίρως, ώστε να μην διακυβευτεί ούτε η τεχνική ποιότητα ούτε η διεθνής αξιοπιστία
της διοργάνωσης.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ
Η προτεινόμενη εναλλακτική λειτουργία του Rally Acropolis στην ΠΕΛ για το έτος 2026
δεν αποτελεί απλώς μια τεχνική προσαρμογή σε συνθήκες περιορισμού, αλλά μια
στρατηγική επιλογή με μακροπρόθεσμα οφέλη. Η τεκμηριωμένη ικανότητα διατήρησης
των βασικών επιχειρησιακών υποδομών εντός του διαθέσιμου χώρου, με πλήρη
συμμόρφωση προς τις διεθνείς προδιαγραφές, αποδεικνύει την ωριμότητα και την
αποφασιστικότητα των τοπικών φορέων να διαφυλάξουν και να ενισχύσουν τη θέση της
Λαμίας στον παγκόσμιο χάρτη του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Η εφαρμογή της πρότασης, με την υιοθέτηση προσωρινών τεχνικών λύσεων, τη
διασφάλιση κυκλοφοριακών και λειτουργικών ροών, και την εξασφάλιση
επιχειρησιακής ετοιμότητας μέσω του διπλού σεναρίου κτιριακής υποστήριξης (ΠΕΛ
ή/και Χαλκιοπούλειο), προσφέρει ένα άρτιο και ρεαλιστικό πλαίσιο εφαρμογής.
Παράλληλα, η διατήρηση του αγώνα στη Λαμία για το 2026 ενισχύει τη συνοχή της
τοπικής και εθνικής στρατηγικής, διατηρεί το brand identity του Rally Acropolis σε
σταθερή τοποθεσία και ενισχύει τη σύνδεσή του με την υπό διαμόρφωση μετα-εκθεσιακή
ταυτότητα της ΠΕΛ ως πολυλειτουργικού πόλου πολιτισμού, τεχνολογίας και
αθλητισμού.
Η αποδοχή και η υλοποίηση αυτής της πρότασης συνιστά κρίσιμο σταυροδρόμι: όχι μόνο
για τη συνέχιση της διοργάνωσης, αλλά και για τη μετεξέλιξη του ίδιου του θεσμού. Σε
αυτή τη βάση, η Λαμία δεν ζητά απλώς την παραμονή του αγώνα. Καταθέτει ένα
πρότυπο λειτουργικής προσαρμογής, συνεργασίας και οραματικής συνέχειας — και
ταυτόχρονα αποδεικνύει ότι είναι έτοιμη να υπηρετήσει τον θεσμό με συνέπεια, τεχνική
επάρκεια και διαχρονική δέσμευση.

Το άρθρο Καραΐσκος: Η πρότασή μας για τη φιλοξενία του «RALLY ACROPOLIS 2026» στη Λαμία δημοσιεύθηκε στο LAMIAthema.gr

​

Read More

melodia 7 Ιουλίου 2025
Share this Article
Facebook TwitterEmail Print
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΗΡΩΝ
Ad imageAd image
GROUP CENTER HELLAS
Ad imageAd image
- Advertisement -
ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ GROUP
Ad imageAd image
Ad imageAd image

You Might Also Like

Δήμος Λαμιέων: Απάντηση στην επιστολή του Επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης για τη διοργάνωση του Ράλλυ Ακρόπολις 2026

7 Ιουλίου 2025

Δήμος Λαμιέων: Απαγόρευση αφισοκόλλησης – Ενημέρωση για τον Κανονισμό Καθαριότητας

7 Ιουλίου 2025

Δήμος Λαμιέων: Κλιματιζόμενη αίθουσα για την προστασία των πολιτών από τον καύσωνα

7 Ιουλίου 2025

Σύλληψη 55χρονου μελισσοκόμου για την φωτιά στην Αλύκη Βοιωτίας

6 Ιουλίου 2025

©2025 Ράδιο Μελωδία 88FM. All rights Reserved.

Κατασκευή & Φιλοξενία Ιστοσελιδας 19CLOUDS

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?