Το άλμπουμ Why Don’t You Smile Now: Lou Reed at Pickwick Records 1964-65 με ηχογραφήσεις της χρονικής περιόδου αυτής σηματοδοτεί την πρώτη επίσημη ανθολογία της πρώιμης δουλειάς του Lou Reed με την Pickwick Records, μια εταιρία περισσότερο γνωστή για τις επανεκδόσεις της με διαφορετικά εξώφυλλα. Αυτή η συλλογή, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Laurie Anderson και το Lou Reed Archive, προσφέρει μια βαθιά ματιά στα χρόνια της συγκρότησης του Reed ως στιχουργού για την πλέον ανενεργή δισκογραφική.
Μια σειρά από ποπ τραγούδια που γράφτηκαν κατά τη διάρκεια της θητείας του στην Pickwick, μια συλλογή που περιλαμβάνει garage-rock, girl-group pop και blue-eyed soul. Τα κυριότερα σημεία είναι το καλτ κλασικό «The Ostrich» των The Primitives και το ακυκλοφόρητο έως τώρα «Sad, Lonely Orphan Boy» των The Beachnuts. Αυτό το άλμπουμ παρέχει μια σπάνια ματιά στην πρώιμη, εξελισσόμενη τέχνη του Reed λίγο πριν από την πρωτοποριακή δουλειά του με τους Velvet Underground.
Η έκδοση του CD συνοδεύεται από βιβλίο CD 40 σελίδων, με σπάνιες φωτογραφίες και δοκίμια των Lenny Kaye και Richie Unterberger. Η ιστορική σημασία αυτής της ανθολογίας είναι συναρπαστική. Επίσης κυκλοφορεί σε έγχρωμη έκδοση 2πλού βινυλίου (1+1 κόκκινο και πορτοκαλί) και επίσης στο κλασικό μαύρος βιβλίου 2LP και αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 27 Σεπτεμβρίου.
Μία από τις πιο πρωτότυπες και καινοτόμες φιγούρες στην ιστορία της μουσικής, ο Lou Reed (1942-2013) κέρδισε για πρώτη φορά την αναγνώριση ως συνιδρυτής και frontman του επιδραστικού συγκροτήματος Velvet Underground. Κατά τη διάρκεια των πέντε δεκαετιών καριέρας του, εισήλθε δύο φορές Rock & Roll Hall of Fame ως σόλο μουσικός και με τους Velvet.
Η δισκογραφία του αντικατοπτρίζει το καλλιτεχνικό του όραμα που περιλαμβάνει μια εκλεκτική έκταση μουσικών προσπαθειών, συμπεριλαμβανομένων άλμπουμ που καθορίζουν την εποχή, όπως το Transformer του 1972 και τρελά πειραματικά έργα όπως η avant-garde του 1975 noise classic, το θορυβώδες άλμπουμ του Metal Machine Music.
ο άλμπουμ με πρώιμες ηχογραφήσεις για την Pickwick για το οποίο γίνεται λόγος στο άρθρο αυτό έχει αποκατασταθεί και γίνει remaster από τον υποψήφιο για Γκράμι mastering engineer, John Baldwin.
Και οι δύο εκδόσεις 2xLP & CD διαθέτουν αναλυτικά φυλλάδια με σπάνιες φωτογραφίες, σημειώσεις από τον Richie Unterberger (διάσημο μουσικό δημοσιογράφο και συγγραφέα διάσημων τίτλων όπως White Light/White Heat: The Velvet Underground day-by-day) και ένα δοκίμιο από τον Lenny Kaye (τον θρυλικό κιθαρίστα, συνιδρυτή του Patti Smith Group, συγγραφέα, παραγωγό και επιμελητή της ανθολογίας Nuggets, της γνωστής ανθολογίας garage-rock).
Το πακέτο double-LP σχεδιάστηκε από τον καλλιτέχνη Masaki Koike, βραβευμένο με πολλά Γκράμι και «κόπηκε» στο παγκοσμίου φήμης εργοστάσιο Optimal (Γερμανία). Μια ειδική έγχρωμη έκδοση βινυλίου πατιέται στο κερί “Oxblood” (πλευρά A/B) και στο κερί “Gold” (πλευρά C/D).
Πηγή ogdoo.gr