Producers

Contact

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
    • Το Προφίλ μας
    • Παραγωγοί
    • Πρόγραμμα
    • Διαφήμιση
    • Διαφημιζόμενοι
    • Επικοινωνία
  • MELODIA LIVE
    • Άκουσε LIVE
    • Studio LIVE
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Τοπικές Ειδήσεις
    • Ελλάδα Ειδήσεις
    • Σημαντικές
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Μουσικά Νέα
    • Θέατρο
    • Cinema/TV
    • Βιβλίο
  • MAGAZINE
    • Ταξίδι
    • Ευ Ζην
    • Επιστήμη
    • Auto – Moto
    • Συνταγές & Άλλα
    • Εδώ Γελάμε
Reading: Ο Θοδωρής Μαγκλάρας από την 19CLOUDS, μας παρουσιάζει το Google Business Profile – Τι είναι και γιατί πρέπει να το χρησιμοποιήσεις;
Share
Melodia 88FM
Aa
Search
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
    • Το Προφίλ μας
    • Παραγωγοί
    • Πρόγραμμα
    • Διαφήμιση
    • Διαφημιζόμενοι
    • Επικοινωνία
  • MELODIA LIVE
    • Άκουσε LIVE
    • Studio LIVE
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Τοπικές Ειδήσεις
    • Ελλάδα Ειδήσεις
    • Σημαντικές
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Μουσικά Νέα
    • Θέατρο
    • Cinema/TV
    • Βιβλίο
  • MAGAZINE
    • Ταξίδι
    • Ευ Ζην
    • Επιστήμη
    • Auto – Moto
    • Συνταγές & Άλλα
    • Εδώ Γελάμε
Follow US
Melodia 88FM > Τοπικές Ειδήσεις > Ο Θοδωρής Μαγκλάρας από την 19CLOUDS, μας παρουσιάζει το Google Business Profile – Τι είναι και γιατί πρέπει να το χρησιμοποιήσεις;
Τοπικές Ειδήσεις

Ο Θοδωρής Μαγκλάρας από την 19CLOUDS, μας παρουσιάζει το Google Business Profile – Τι είναι και γιατί πρέπει να το χρησιμοποιήσεις;

21 Δεκεμβρίου 2024
Updated 2024/12/21 at 10:43 ΠΜ
Share
SHARE

Θοδωρής Μαγκλάρας – 19CLOUDS

Google Business Profile: Τι είναι και γιατί πρέπει να το χρησιμοποιήσεις για την επιχείρησή σου;

Το Google My Business -που ονομάζεται πλέον Google Business Profile– επιτρέπει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να προσεγγίζουν πελάτες μέσω της Αναζήτησης Google και των Χαρτών Google.

-Advertisment-
Contents
Google Business Profile: Τι είναι και γιατί πρέπει να το χρησιμοποιήσεις για την επιχείρησή σου;Ποια είναι τα οφέλη του Google My Business;Αυξήστε την ορατότητα στο GoogleΑποκτήστε αξιοπιστία με κριτικέςΜοιραστείτε επιχειρηματικές πληροφορίες με πελάτεςΔείξτε τα καλύτερα στοιχεία της επιχείρησής σαςΣυμπέρασμα

Η διατήρηση ενός εταιρικού προφίλ σάς βοηθά να αυξήσετε την προβολή σας στο Google, να αποκτήσετε αξιοπιστία με κριτικές και να ελέγχετε τις πληροφορίες της επιχείρησής σας.

Το Εταιρικό προφίλ Google (GBP) είναι ένα δωρεάν εργαλείο που σας επιτρέπει να επηρεάσετε τον τρόπο εμφάνισης της επιχείρησής σας στην Αναζήτηση Google, στους Χάρτες Google και στις Αγορές Google.

Η χρήση αυτού του εργαλείου σάς επιτρέπει να συνδεθείτε με πελάτες, να δημοσιεύετε επιχειρηματικές ενημερώσεις, να καταχωρείτε προϊόντα ή υπηρεσίες και πολλά άλλα.

Δείτε πώς φαίνεται το GBP:

-Advertisment-

Ακόμα κι αν δεν έχετε βιτρίνα, μπορείτε να έχετε λογαριασμό εφόσον έχετε επαφή με πελάτες.

Για παράδειγμα, αν είστε υδραυλικός, μπορεί να βλέπετε πελάτες μόνο στα σπίτια τους. Ωστόσο, μπορείτε ακόμα να έχετε ένα Εταιρικό προφίλ Google.

Ποια είναι τα οφέλη του Google My Business;

Υπάρχουν τρία κύρια πλεονεκτήματα από τη διατήρηση ενός Εταιρικού προφίλ Google:

Αυξήστε την προβολή στο Google
Αποκτήστε αξιοπιστία με κριτικές
Μοιραστείτε πληροφορίες επιχείρησης με πελάτες

Ας δούμε το καθένα με περισσότερες λεπτομέρειες…

Αυξήστε την ορατότητα στο Google

Όταν κάνετε αναζήτηση για μια επιχείρηση στο Google, πιθανότατα έχετε παρατηρήσει τον χάρτη και τη συνοδευτική λίστα των επιχειρήσεων που μπορούν να εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Αυτό ονομάζεται “τοπικό πακέτο” ή “πακέτο χάρτη”.

Το τοπικό πακέτο εμφανίζεται για ερωτήματα για συγκεκριμένες τοποθεσίες (ή όρους αναζήτησης που προτείνουν τοποθεσία, όπως “εστιατόρια κοντά μου”). Περιλαμβάνει αποτελέσματα Χαρτών Google και πληροφορίες επιχείρησης.

Οι επιχειρήσεις με καλά βελτιστοποιημένα Εταιρικά προφίλ Google είναι πολύ πιο πιθανό να εμφανιστούν σε αυτά τα αποτελέσματα.

Οι αναζητήσεις για κινητές συσκευές που περιλαμβάνουν φράσεις όπως “πού να αγοράσω” και “κοντά μου” έχουν αυξηθεί πάνω από 200% τα τελευταία χρόνια.

Αυτές θεωρούνται «αναζητήσεις ανακάλυψης». Αντί να αναζητούν μια συγκεκριμένη μάρκα, οι χρήστες αναζητούν γενικότερα μια κατηγορία.

Επομένως, εάν ένας χρήστης βρίσκεται κοντά στην επιχείρησή σας και αναζητά έναν γενικό όρο όπως “εστιατόριο”, είναι πιο πιθανό η επιχείρησή σας να εμφανιστεί ως γεωτοποθετημένο αποτέλεσμα εάν είναι καλά βελτιστοποιημένη (θα δούμε περισσότερες συμβουλές βελτιστοποίησης αργότερα).

Αποκτήστε αξιοπιστία με κριτικές

Το 98% των χρηστών διαβάζει online κριτικές για τοπικές επιχειρήσεις.

Η βαθμολογία με αστέρια δίπλα στα ονόματα επιχειρήσεων στους Χάρτες Google (η οποία κυμαίνεται από 1-5) είναι μια σώρευση κριτικών.

Οι κριτικές παρέχουν πολύτιμα σχόλια για την επιχείρησή σας. Μπορείτε να απαντήσετε σε κριτικές, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας.

Ωστόσο, οι πελάτες δεν περιμένουν 100% τέλειες κριτικές. Σύμφωνα με την Google, ένας συνδυασμός θετικών και αρνητικών κριτικών είναι στην πραγματικότητα πιο αξιόπιστος.

Η ανταπόκριση σε κριτικές -και καλές όσο και κακές- είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χτίσετε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία με τους τρέχοντες και μελλοντικούς πελάτες σας.

Μοιραστείτε επιχειρηματικές πληροφορίες με πελάτες

Μπορείτε να εμφανίσετε το ωράριο λειτουργίας, τα στοιχεία επικοινωνίας, τις υπηρεσίες και πολλά άλλα μέσω του Εταιρικού προφίλ σας Google.

Επιπλέον, μπορείτε να ενημερώσετε τους πελάτες σας σχετικά με προσωρινές αλλαγές. Για παράδειγμα, μπορείτε να εμφανίσετε τις ώρες αργίας ή να επισημάνετε την επιχείρησή σας ως προσωρινά κλειστή ή πλήρως ανοιχτή.

Δείξτε τα καλύτερα στοιχεία της επιχείρησής σας

Προσεγγίστε περισσότερους πελάτες με τρία απλά βήματα μέσα από το Εταιρικό σας προφίλ, χωρίς οικονομική επιβάρυνση.

Διεκδίκηση: Δημιουργήστε ένα Εταιρικό προφίλ ή διαχειριστείτε ένα υπάρχον προφίλ στην Αναζήτηση και στους Χάρτες
Εξατομίκευση: Προσθέστε ώρες λειτουργίας, φωτογραφίες και άλλες λεπτομέρειες, για να σας ανακαλύψουν πελάτες που βρίσκονται κοντά σας
Διαχείριση: Μοιραστείτε ενημερώσεις, απαντήστε σε κριτικές και συνδεθείτε με πελάτες στο Google

Συμπέρασμα

Γενικά, το Google Business Profile είναι μία “δυνατή” υπηρεσία που προσφέρει η Google, για την καλύτερη προβολή και προώθηση μίας επιχείρησης. Βοηθά στην καλύτερη προβολή της μέσω αποτελεσμάτων και οργανικής αναζήτησης στο google search αλλά και στην καλύτερη και πιο αξιόπιστη παρουσία μίας επιχείρησης στο διαδίκτυο.

Θοδωρής Μαγκλάρας
19CLOUDS
Τηλ.: 2231022277

Το άρθρο Ο Θοδωρής Μαγκλάρας από την 19CLOUDS, μας παρουσιάζει το Google Business Profile – Τι είναι και γιατί πρέπει να το χρησιμοποιήσεις; δημοσιεύθηκε στο LAMIAthema.gr

​ΕΙΔΗΣΕΙΣ – LAMIAthema.gr

Read More

21 Δεκεμβρίου 2024
Share this Article
Facebook TwitterEmail Print
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΗΡΩΝ
Ad imageAd image
GROUP CENTER HELLAS
Ad imageAd image
- Advertisement -
ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ GROUP
Ad imageAd image
Ad imageAd image

You Might Also Like

Τοπικές Ειδήσεις

Έρχεται το 5ο RachesRun– Agroinvest

13 Μαΐου 2025
Τοπικές Ειδήσεις

Ομιλία του καθηγητή John P.A. Ioannidis στη Λαμία: “Αξιοπιστία και διαφάνεια της επιστημονικής βιβλιογραφίας”

13 Μαΐου 2025
Τοπικές Ειδήσεις

Λαμία: Διακοπή της κυκλοφορίας στην οδό Βύρωνος την Τετάρτη 14 Μαΐου

13 Μαΐου 2025
Τοπικές Ειδήσεις

Συμμετοχή Δήμου Λαμιέων στις εκδηλώσεις τιμής και μνήμης «Παπαρρόδεια» στην αδελφοποιημένη Κοινότητα Δισπηλιού Καστοριάς

13 Μαΐου 2025

©2025 Ράδιο Μελωδία 88FM. All rights Reserved.

Κατασκευή & Φιλοξενία Ιστοσελιδας 19CLOUDS

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?