Κλειδώνει στο ΕΣΠΑ 2021-2027 η χρηματοδότηση στην κατασκευή του τμήματος του άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο, Μπράλος-Άμφισσα. Το έργο μπορεί να υπεγράφη ενόσω ολοκληρώνεται το ΕΣΠΑ 2014-2020, όμως εγκρίθηκε η χρηματοδότηση του από το πρόγραμμα “Μεταφορές” του νέου EΣΠΑ εξασφαλίζοντας έτσι την πλήρη χρηματοδότηση μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα.
Το έργο που είναι τμήμα του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο, υπεγράφη στις 16 Φεβρουαρίου 2023 με ανάδοχο την ΑΒΑΞ η οποία έδωσε έκπτωση 10,1% επικρατώντας στον σχετικο διαγωνισμό. Αναθέτουσα αρχή είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Το κόστος του έργου με ΦΠΑ είναι 285,50 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 230,24 εκατ. ευρώ).
-Advertisment-
Ένα σπουδαίο έργο
Πρόκειται για ένα από τα πιο δύσκολα τμήματα του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο και η υλοποίηση του ανοίγει τον δρόμο για την μελλοντική ολοκλήρωση και των άλλων τμημάτων που χρίζουν αναβάθμισης. Ο διαγώνιος άξονας ενώνει τον αυτοκινητόδρομο Αθήνας-Θεσσαλονίκης και τον Ε65 (Λαμία-Καρδίτσα-Εγνατία), με την Ιόνια Οδό (Αντίρριο-Ιωάννινα), την Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και κατ` επέκταση την Ολυμπία Οδό (Ελευσίνα-Πάτρα-Πύργος).
-Advertisment-
news247.gr