Κλειδώνει στο ΕΣΠΑ 2021-2027 η χρηματοδότηση στην κατασκευή του τμήματος του άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο, Μπράλος-Άμφισσα. Το έργο μπορεί να υπεγράφη ενόσω ολοκληρώνεται το ΕΣΠΑ 2014-2020, όμως εγκρίθηκε η χρηματοδότηση του από το πρόγραμμα “Μεταφορές” του νέου EΣΠΑ εξασφαλίζοντας έτσι την πλήρη χρηματοδότηση μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα.
Το έργο που είναι τμήμα του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο, υπεγράφη στις 16 Φεβρουαρίου 2023 με ανάδοχο την ΑΒΑΞ η οποία έδωσε έκπτωση 10,1% επικρατώντας στον σχετικο διαγωνισμό. Αναθέτουσα αρχή είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Το κόστος του έργου με ΦΠΑ είναι 285,50 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 230,24 εκατ. ευρώ).
Ένα σπουδαίο έργο
Πρόκειται για ένα από τα πιο δύσκολα τμήματα του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο και η υλοποίηση του ανοίγει τον δρόμο για την μελλοντική ολοκλήρωση και των άλλων τμημάτων που χρίζουν αναβάθμισης. Ο διαγώνιος άξονας ενώνει τον αυτοκινητόδρομο Αθήνας-Θεσσαλονίκης και τον Ε65 (Λαμία-Καρδίτσα-Εγνατία), με την Ιόνια Οδό (Αντίρριο-Ιωάννινα), την Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και κατ` επέκταση την Ολυμπία Οδό (Ελευσίνα-Πάτρα-Πύργος).
news247.gr