Άκουσε LIVE

Studio LIVE

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
    • Το Προφίλ μας
    • Παραγωγοί
    • Πρόγραμμα
    • Διαφήμιση
    • Διαφημιζόμενοι
    • Επικοινωνία
  • MELODIA LIVE
    • Άκουσε LIVE
    • Studio LIVE
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Τοπικές Ειδήσεις
    • Ελλάδα
    • Σημαντικές
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Μουσικά Νέα
    • Θέατρο
    • Cinema/TV
    • Βιβλίο
  • MAGAZINE
    • Ταξίδι
    • Ευ Ζην
    • Επιστήμη
    • Auto – Moto
    • Συνταγές & Άλλα
    • Εδώ Γελάμε
Reading: “Κλείδωσε” η χρηματοδότηση του οδικού έργου Μπράλος-Άμφισσα
Share
Melodia 88FM
Aa
Search
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
    • Το Προφίλ μας
    • Παραγωγοί
    • Πρόγραμμα
    • Διαφήμιση
    • Διαφημιζόμενοι
    • Επικοινωνία
  • MELODIA LIVE
    • Άκουσε LIVE
    • Studio LIVE
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Τοπικές Ειδήσεις
    • Ελλάδα
    • Σημαντικές
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Μουσικά Νέα
    • Θέατρο
    • Cinema/TV
    • Βιβλίο
  • MAGAZINE
    • Ταξίδι
    • Ευ Ζην
    • Επιστήμη
    • Auto – Moto
    • Συνταγές & Άλλα
    • Εδώ Γελάμε
Follow US
Melodia 88FM > Τοπικές > “Κλείδωσε” η χρηματοδότηση του οδικού έργου Μπράλος-Άμφισσα
Τοπικές

“Κλείδωσε” η χρηματοδότηση του οδικού έργου Μπράλος-Άμφισσα

2 Οκτωβρίου 2023
Updated 2023/10/02 at 9:50 ΠΜ
Share
SHARE

Κλειδώνει στο ΕΣΠΑ 2021-2027 η χρηματοδότηση στην κατασκευή του τμήματος του άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο, Μπράλος-Άμφισσα. Το έργο μπορεί να υπεγράφη ενόσω ολοκληρώνεται το ΕΣΠΑ 2014-2020, όμως εγκρίθηκε η χρηματοδότηση του από το πρόγραμμα “Μεταφορές” του νέου EΣΠΑ εξασφαλίζοντας έτσι την πλήρη χρηματοδότηση μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα.

Το έργο που είναι τμήμα του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο, υπεγράφη στις 16 Φεβρουαρίου 2023 με ανάδοχο την ΑΒΑΞ η οποία έδωσε έκπτωση 10,1% επικρατώντας στον σχετικο διαγωνισμό. Αναθέτουσα αρχή είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Το κόστος του έργου με ΦΠΑ είναι 285,50 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 230,24 εκατ. ευρώ).

Ένα σπουδαίο έργο

Πρόκειται για ένα από τα πιο δύσκολα τμήματα του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο και η υλοποίηση του ανοίγει τον δρόμο για την μελλοντική ολοκλήρωση και των άλλων τμημάτων που χρίζουν αναβάθμισης. Ο διαγώνιος άξονας ενώνει τον αυτοκινητόδρομο Αθήνας-Θεσσαλονίκης και τον Ε65 (Λαμία-Καρδίτσα-Εγνατία), με την Ιόνια Οδό (Αντίρριο-Ιωάννινα), την Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και κατ` επέκταση την Ολυμπία Οδό (Ελευσίνα-Πάτρα-Πύργος).

 

-Advertisment-

 

 

 

 

news247.gr

melodia88 2 Οκτωβρίου 2023
Share this Article
Facebook TwitterEmail Print
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

- Advertisement -
Ad imageAd image
- Advertisement -
ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ GROUP
Ad imageAd image
ΘΕΣΣΑΛΙΚΟ ΙΕΚ ΓΙΑΤΣΟΣ
Ad image
Ad imageAd image
Ad imageAd image

You Might Also Like

ΣημαντικέςΤοπικές

Χάλκινο βραβείο για τον Δήμο Λοκρών στα Circular Economy Αwards 2023 για την ανακύκλωση ρούχων

29 Νοεμβρίου 2023
ΒιβλίοΤοπικές

Παρουσίαση του 35ου τόμου του Φθιωτικού Λόγου την Κυριακή 3 Δεκεμβρίου στην Λαμία

29 Νοεμβρίου 2023
Τοπικές

Λαμία: Σταδιακή διακοπή κυκλοφορίας στην οδό Σμύρνης λόγω εργασιών

29 Νοεμβρίου 2023
ΣημαντικέςΤοπικές

Λαμία: «Δώρα Ψυχής» από το «Συν στον Άνθρωπο»

29 Νοεμβρίου 2023

Find Us on Socials

© 2023 Melodia 88FM. All Rights Reserved. Developed, Managed & Hosted by 19CLOUDS

Removed from reading list

Undo

Live Chat
AdBlock Detected
Our site is an advertising supported site. Please whitelist to support our site.
Okay, I'll Whitelist
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?