Producers

Contact

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
    • Το Προφίλ μας
    • Παραγωγοί
    • Πρόγραμμα
    • Διαφήμιση
    • Διαφημιζόμενοι
    • Επικοινωνία
  • MELODIA LIVE
    • Άκουσε LIVE
    • Studio LIVE
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Τοπικές Ειδήσεις
    • Ελλάδα Ειδήσεις
    • Σημαντικές
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Μουσικά Νέα
    • Θέατρο
    • Cinema/TV
    • Βιβλίο
  • MAGAZINE
    • Ταξίδι
    • Ευ Ζην
    • Επιστήμη
    • Auto – Moto
    • Συνταγές & Άλλα
    • Εδώ Γελάμε
Reading: Νέα ερευνητικά δεδομένα για τη βιταμίνη Β6: προστατεύει την καρδιά και μειώνει το άγχος
Share
Melodia 88FM
Aa
Search
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
    • Το Προφίλ μας
    • Παραγωγοί
    • Πρόγραμμα
    • Διαφήμιση
    • Διαφημιζόμενοι
    • Επικοινωνία
  • MELODIA LIVE
    • Άκουσε LIVE
    • Studio LIVE
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Τοπικές Ειδήσεις
    • Ελλάδα Ειδήσεις
    • Σημαντικές
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Μουσικά Νέα
    • Θέατρο
    • Cinema/TV
    • Βιβλίο
  • MAGAZINE
    • Ταξίδι
    • Ευ Ζην
    • Επιστήμη
    • Auto – Moto
    • Συνταγές & Άλλα
    • Εδώ Γελάμε
Follow US
Melodia 88FM > ΔΙΑΦΟΡΑ > Νέα ερευνητικά δεδομένα για τη βιταμίνη Β6: προστατεύει την καρδιά και μειώνει το άγχος
ΔΙΑΦΟΡΑ

Νέα ερευνητικά δεδομένα για τη βιταμίνη Β6: προστατεύει την καρδιά και μειώνει το άγχος

8 Ιουλίου 2024
Updated 2024/07/08 at 9:27 ΜΜ
Share
SHARE

«Το γεγονός ότι η βιταμίνη B6 βοηθά στην ποιότητα της ψυχικής υγείας δεν αποτελεί καινούργιο concept», δήλωσε η Jess Eastwood, μέλος της ερευνητικής ομάδας του Πανεπιστημίου του Ρέντινγκ της Αγγλίας, στους New York Times.

Νέα ερευνητικά δεδομένα για τη βιταμίνη Β6
Η πρόσφατη έρευνα του Πανεπιστημίου του Ρέντινγκ αποκάλυψε πιο συγκεκριμένα στοιχεία: υψηλές δόσεις βιταμίνης Β6 (100 mg ημερησίως για ένα μήνα) οδήγησαν τα άτομα που συμμετείχαν στην έρευνα να αισθάνονται πιο ήσυχα και λιγότερο στρεσαρισμένα. Αντίθετα, όσοι έλαβαν placebo για το ίδιο διάστημα δεν παρατήρησαν καμία αλλαγή στη διάθεσή τους.
Τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν ότι πέρα από τη βελτίωση της διάθεσης, η βιταμίνη B6 μπορεί να βοηθήσει και σε πιο σοβαρές ψυχοσωματικές καταστάσεις, μειώνοντας την εγκεφαλική δραστηριότητα που σχετίζεται με αυτές.

-Advertisment-

Αν και η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε μικρό δείγμα -περίπου 500 φοιτητές- τα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά και υποδεικνύουν την ανάγκη για περαιτέρω μελέτες.

ΠΗΓΗ:news247.gr

TAGGED: προστατεύει την καρδιά και μειώνει το άγχος
melodia88 8 Ιουλίου 2024
Share this Article
Facebook TwitterEmail Print
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ad imageAd image
Ad imageAd image
Ad imageAd image
- Advertisement -
Ad imageAd image

You Might Also Like

ΔΙΑΦΟΡΑΤοπικές Ειδήσεις

Σχεδιάζοντας το Μέλλον: Ανάπτυξη και Ασφάλεια

28 Απριλίου 2026
Η Κυρά Σαρακοστή στα νησιά και την ηπειρωτική Ελλάδα
ΑΠΟΨΕΙΣΣυνταγές & Άλλα

Το Έθιμο της Κυρά Σαρακοστής στην Ελλάδα: Ιστορία και Τοπικές Παραδόσεις και η παραδοσιακή συνταγή

18 Φεβρουαρίου 2026
Νέος γύρος αντιδράσεων για την «Οδύσσεια» του Νόλαν
Cinema - Σειρές - TVCinema - Σειρές TVΑΠΟΨΕΙΣΣημαντικές

«Έχασες την ακεραιότητά σου»: Ο Μασκ κατά Νόλαν για το καστ της νέας ταινίας

3 Φεβρουαρίου 2026
ΔΙΑΦΟΡΑΣημαντικέςΤοπικές Ειδήσεις

Αιφνίδιος θάνατος 47χρονου πατέρα δύο παιδιών σκορπά πένθος στη Λαμία.

28 Ιανουαρίου 2026

©2025 Ράδιο Μελωδία 88FM. All rights Reserved.

Κατασκευή & Φιλοξενία Ιστοσελιδας 19CLOUDS

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?