Το νέο Renault Clio εξακολουθεί να διαθέτει υπερπλήρη γκάμα εκδόσεων κινητήρα, συμπεριλαμβανομένης και της πετρελαιοκίνητης που εξασφαλίζει προσεγμένο κόστος χρήσης και αυτονομία που ξεπερνά με ευκολία τα 1.300 χλμ.
Το Renault Clio διαθέτει μια ιδιαίτερα πλούσια γκάμα εκδόσεων εξοπλισμού και κινητήρα, που καλύπτει όλες τις ανάγκες και τα γούστα, και τιμολογιακή πολιτική που συμβαδίζει με την εποχή και ενισχύεται από προωθητικές ενέργειες για όλη την γκάμα.
Όπως είναι ευκόλως κατανοητό, η ποικιλία εκδόσεων κινητήρα που προσφέρει η γαλλική εταιρεία για το ανανεωμένο Clio δεν υπάρχει στον ανταγωνισμό (βενζίνη, ντίζελ, διπλού καυσίμου και υβριδικό), με αυτή που καταναλώνει πετρέλαιο κίνησης να προσφέρει ένα πολύ προσεγμένο και ανταγωνιστικό κόστος χρήσης. Το αποτέλεσμα είναι να χαρίζει ιδιαίτερα οικονομικές μετακινήσεις, καταναλώνοντας ένα από τα πιο προσιτά καύσιμα της αγοράς.
Μάλιστα, η ελληνική αντιπροσωπεία της Renault προσφέρει αυτή την περίοδο όφελος που φτάνει έως τα 2.200 ευρώ για τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, μειώνοντας την τιμή εκκίνησης των Clio 1.5 Blue dCi κάτω από τα 22.000 ευρώ (21.820 ευρώ).
Πιο συγκεκριμένα, το ντιζελοκίνητο Clio συνδυάζεται με τα επίπεδα εξοπλισμού Evolution και Evolution Plus, με την έκπτωση στην πρώτη περίπτωση να έχει οριστεί στα 2.150 ευρώ και στην δεύτερη στα 2.200 ευρώ. Η τελική τιμή των δύο εκδόσεων με την έκπτωση είναι 21.820 ευρώ και 22.770 ευρώ αντίστοιχα.
Η Renault εφοδιάζει το ανανεωμένο Clio και με πετρελαιοκινητήρα δικής της κατασκευής που διαθέτει τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και έχει χωρητικότητα 1,5 λίτρων. Διαθέτει έναν ΕΕΚ και 8 βαλβίδες, αποδίδοντας 100 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και 260 Nm στις 1.750 σ.α.λ.
Τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του αναβαθμισμένου 1.5 Blue dCi είναι αρκετά ποιοτικά, είναι ήσυχος σε όλο το φάσμα των στροφών και διαθέτει ένα εξαιρετικά “πολιτισμένο” σύστημα stop/start. Συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων με εύχρηστο επιλογέα και μικρές διαδρομές.
Η πετρελαιοκίνητη έκδοση του Clio δεν προσφέρει μόνο δυνατό τράβηγμα χάρη στην ροπή των 260 Nm, αλλά και εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση ντίζελ που δεν ξεπερνά τα 4,2 λτ./100 χλμ. Σε συνδυασμό μάλιστα με το μεγάλο ρεζερβουάρ που φτάνει σε χωρητικότητα τα 55 λτ., η αυτονομία της έκδοσης ξεπερνά τα 1.300 χλμ. (1.310 χλμ.).
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι εκδόσεις του νέου Renault Clio καλύπτονται με εγγύηση για πέντε χρόνια ή 100.000 χλμ. για τα μηχανικά τους, δεν επιβαρύνουν τον ιδιοκτήτη τους με ετήσια τέλη κυκλοφορίας και μπορούν να εισέρχονται καθημερινά στον Δακτύλιο.
ΠΗΓΗ : carandmotor.gr