Producers

Contact

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
    • Το Προφίλ μας
    • Παραγωγοί
    • Πρόγραμμα
    • Διαφήμιση
    • Διαφημιζόμενοι
    • Επικοινωνία
  • MELODIA LIVE
    • Άκουσε LIVE
    • Studio LIVE
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Τοπικές Ειδήσεις
    • Ελλάδα Ειδήσεις
    • Σημαντικές
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Μουσικά Νέα
    • Θέατρο
    • Cinema/TV
    • Βιβλίο
  • MAGAZINE
    • Ταξίδι
    • Ευ Ζην
    • Επιστήμη
    • Auto – Moto
    • Συνταγές & Άλλα
    • Εδώ Γελάμε
Reading: Ακρίβεια: Ποιες εταιρείες ρίχνουν 5% τις τιμές προϊόντων τους
Share
Melodia 88FM
Aa
Search
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
    • Το Προφίλ μας
    • Παραγωγοί
    • Πρόγραμμα
    • Διαφήμιση
    • Διαφημιζόμενοι
    • Επικοινωνία
  • MELODIA LIVE
    • Άκουσε LIVE
    • Studio LIVE
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Τοπικές Ειδήσεις
    • Ελλάδα Ειδήσεις
    • Σημαντικές
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Μουσικά Νέα
    • Θέατρο
    • Cinema/TV
    • Βιβλίο
  • MAGAZINE
    • Ταξίδι
    • Ευ Ζην
    • Επιστήμη
    • Auto – Moto
    • Συνταγές & Άλλα
    • Εδώ Γελάμε
Follow US
Melodia 88FM > Ελλάδα Ειδήσεις > Ακρίβεια: Ποιες εταιρείες ρίχνουν 5% τις τιμές προϊόντων τους
Ελλάδα Ειδήσεις

Ακρίβεια: Ποιες εταιρείες ρίχνουν 5% τις τιμές προϊόντων τους

26 Οκτωβρίου 2023
Updated 2023/10/26 at 12:33 ΜΜ
Share
SHARE

Τα πρώτα «καρτελάκια» των μειωμένων τιμών, τουλάχιστον κατά 5%, έκαναν την εμφάνισή τους στα μεγάλα καταστήματα των αλυσίδων σούπερ μάρκετ ήδη από το πρωί της Πέμπτης, 19 Οκτωβρίου.

Πλέον με βάση τα στοιχεία του υπουργείου Ανάπτυξης 17 εταιρείες τροφίμων αλλά και ειδών για το νοικοκυριό, όπως καθαριστικά και απορρυπαντικά, έχουν αποστείλει τιμοκαταλόγους με χαμηλότερες τιμές που αφορούν 213 κωδικούς προϊόντων, με τους προμηθευτές να έχουν δεσμευτεί πως θα διατηρήσουν τη μείωση για ένα εξάμηνο.

-Advertisment-

Ποιες εταιρείες ρίχνουν 5% τις τιμές προϊόντων τους

Αναλυτικά μέχρι τις 23 Οκτωβρίου οι εταιρείες που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία είναι οι: ΟΛΥΜΠΟΣ (19 κωδικούς), ΓΙΩΤΗΣ (23 κωδικοί), Μύλοι Λούλη (12 κωδικοί), ΤΡΙΚΚΗ (6 κωδικοί), Numil Hellas (17 κωδικοί), ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ (12 κωδικοί), ΧΑΛΒΑΤΖΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ (2 κωδικοί), ΒΙΟΛΑΝΤΑ (8 κωδικοί), ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ (2 κωδικοί), MULTI FOAM (4 κωδικοί), EURICOM (2 κωδικοί), ΠΡΟΚΤΕΡ & ΓΚΑΜΠΛ (71 κωδικοί), MELINDA (2 κωδικοί), ARLA (7 κωδικοί), ΜΑΝΔΡΕΚΑΣ (2 κωδικοί), FLOS (4 κωδικοί) και ΔΕΛΤΑ (20 κωδικοί).

Είναι σαφές ότι η πλειονότητα των εταιρειών που πρώτες «αγκάλιασαν» το μέτρο είναι ελληνικές, με την ΠΡΟΚΤΕΡ & ΓΚΑΜΠΛ όμως να συμμετέχει με τους περισσότερους κωδικούς.

Ο υπουργός Ανάπτυξης αναφέρθηκε στη νέα πρωτοβουλία «Μόνιμη μείωση τιμής», λέγοντας πως «στόχος μας είναι να ξεπεράσουμε τους 500 κωδικούς. Αυτό είναι κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στην Ευρώπη. Η ελληνική Κυβέρνηση είναι η μοναδική Κυβέρνηση που παίρνει τέτοια πρωτοβουλία, όχι απλά για σταθεροποίηση τιμών, αλλά για μείωση τιμών».

Βέβαια με βάση το σύνολο των ταχυκίνητων κωδικών (FMCGs) που πωλούνται περισσότερο στα σούπερ μάρκετ και οι οποίοι ξεπερνούν τους 4.400, η κυβέρνηση δείχνει να βάζει χαμηλά τον πήχη, καθώς στοχεύει να μειωθούν οι τιμές σε μόλις 11% των προϊόντων. Ωστόσο, τόσο από το υπουργείο Ανάπτυξης όσο και από παράγοντες της αγοράς εκτιμάται ότι σε σύντομο χρόνο το μέτρο μπορεί να λειτουργήσει πολλαπλασιαστικά, καθώς θα ενεργοποιηθεί ο ανταγωνισμός.

-Advertisment-

Από αρχές Νοεμβρίου

Σε κάθε περίπτωση, το αντίκτυπο της πρωτοβουλίας στους καταναλωτές και πιθανόν στους δείκτες της ΕΛΣΤΑΤ αναμένεται να αρχίσει να διαφαίνεται από τις αρχές του Νοεμβρίου και έπειτα, όταν δηλαδή θα υπάρξει πλήρης ανάπτυξή του στα ράφια και στα ψυγεία γιατί προς το παρόν οι καταναλωτές δεν βλέπουν «φως».

Παρότι τον Σεπτέμβριο εμφανίστηκαν τα πρώτα ψήγματα αποκλιμάκωσης, με το δείκτη τιμών στην ομάδα διατροφή και μη αλκοολούχα να υποχωρεί στο 9,4% έναντι 10,7% τον Αύγουστο, τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα, όπως επισημαίνεται στην έρευνα της NielsenIQ, παρουσιάζουν αυξητική τάση, στο +9,5%, με την ανάπτυξη αυτή να είναι καθαρά πληθωριστική, καθώς οι όγκοι πωλήσεων μειώθηκαν οριακά κατά -0,8%.

Στο σημείο αυτό υπογραμμίζεται ότι σε σχέση με τον δείκτη τιμών καταναλωτή, ο οποίος για την ίδια χρονική περίοδο βρίσκεται στο +3,6%, η αύξηση της μέσης τιμής για τα FMCGs είναι πολλαπλάσια υψηλότερη, στο +10,4%.

Πηγή: ΟΤ

TAGGED: Ακρίβεια: Ποιες εταιρείες ρίχνουν 5% τις τιμές προϊόντων τους
melodia88 26 Οκτωβρίου 2023
Share this Article
Facebook TwitterEmail Print
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΗΡΩΝ
Ad imageAd image
GROUP CENTER HELLAS
Ad imageAd image
- Advertisement -
ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ GROUP
Ad imageAd image
Ad imageAd image

You Might Also Like

Ελλάδα Ειδήσεις

Μίμης Πλέσσας: Δέκα τραγούδια που έγραψαν ιστορία στον ελληνικό κινηματογράφο

5 Οκτωβρίου 2024
Ελλάδα ΕιδήσειςΣημαντικές

Πέθανε ο Μίμης Πλέσσας σε ηλικία 100 ετών

5 Οκτωβρίου 2024
Ελλάδα Ειδήσεις

Ισχυρές καταιγίδες στη Μακεδονία τη Θράκη και πιθανόν στη Θεσσαλία – Αναλυτική πρόγνωση​ για αύριο 20/8

19 Αυγούστου 2024
Ελλάδα Ειδήσεις

AAΔE: Πάνω από 48.000 επιτόπιοι έλεγχοι σε επιχειρήσεις – Λουκέτα σε 490 περιπτώσεις​

19 Αυγούστου 2024

©2025 Ράδιο Μελωδία 88FM. All rights Reserved.

Κατασκευή & Φιλοξενία Ιστοσελιδας 19CLOUDS

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?