Η Amazon, η οποία ξεκίνησε πουλώντας βιβλία, εισέρχεται επίσημα στον κλάδο των αυτοκινήτων και ποδαρικό θα κάνει η Hyundai.
Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου μαζί με τη Hyundai ανακοίνωσαν την Πέμπτη στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες 2023 ότι θα ξεκινήσουν πωλήσεις αυτοκινήτων στην πλατφόρμα το δεύτερο εξάμηνο του 2024. Τα οχήματα Hyundai θα είναι τα πρώτα οχήματα που πωλούνται στο κατάστημα της Amazon.com στις ΗΠΑ αλλά μέσα στην επόμενη χρονιά θα ακολουθήσουν και άλλα brands.
Η ενότητα πωλήσεων αυτοκινήτων της Amazon θα επιτρέπει στους πελάτες να ψωνίζουν για οχήματα στην περιοχή τους βάσει μιας σειράς προτιμήσεων, όπως μοντέλο, επένδυση, χρώμα και χαρακτηριστικά, να επιλέξουν το αυτοκίνητο που προτιμούν και στη συνέχεια να κάνουν check out online με τις επιλογές πληρωμής και χρηματοδότησης που έχουν επιλέξει. Οι πελάτες θα μπορούν να αγοράσουν ένα όχημα στο διαδίκτυο και στη συνέχεια να το παραλάβουν ή να τους αποσταλεί από την τοπική αντιπροσωπεία τους, σύμφωνα με την Amazon.
Η Amazon πουλά ήδη αξεσουάρ αυτοκινήτου και λειτουργεί έναν ιστότοπο «Amazon Vehicle Showrooms» που επιτρέπει στους κατασκευαστές να διαφημίζονται. Ωστόσο, οι επισκέπτες δεν μπορούσαν πραγματικά να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο, απλώς μπορούσαν να το δουν και να μάθουν πληροφορίες.
Η εταιρεία λέει ότι αυτή η εμπειρία αγορών «θα δημιουργήσει έναν άλλο τρόπο για τους αντιπροσώπους να αποκτήσουν αυξήσουν την ενημέρωση για τη συλλογή τους και να προσφέρουν ευκολία στους πελάτες τους». Οι αντιπροσωπείες θα συνεχίσουν να παίρνουν την ανταμοιβή τους, σε αντίθεση με τις απευθείας πωλήσεις των οχημάτων.
Ο Μike Sullivan, πρόεδρος και ιδιοκτήτης πολλών αντιπροσωπειών της περιοχής του Λος Άντζελες, συμπεριλαμβανομένης της τοποθεσίας της Hyundai Santa Monica, υποστήριξε δημόσια τα νέα ενώ βρισκόταν στη σκηνή της εκδήλωσης. «Συνεργαζόμαστε τώρα με έναν από τους κορυφαίους λιανοπωλητές ψηφιακής λιανικής στον κόσμο», δήλωσε ο Sullivan. «Έχουν πρωτοστατήσει στην παροχή άνεσης στους πελάτες και τώρα θα μας βοηθήσουν να ανεβάσουμε την εμπειρία των πελατών μας στο επόμενο επίπεδο. Η Amazon προσφέρει επίσης τεράστια απήχηση και δύναμη μάρκετινγκ για να συνδεθεί με περισσότερους πελάτες. Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε».
Η Hyundai ενσωματώνει επίσης την Alexa στα αυτοκίνητά της ξεκινώντας από το 2025 ως μέρος της συνεργασίας της με την Amazon. Αυτό θα σας επιτρέψει να ζητήσετε από την Alexa όχι μόνο να κάνει τα συνηθισμένα πράγματα της Alexa, όπως αναπαραγωγή μουσικής και ρύθμιση χρονοδιακόπτη, αλλά και να ζητήσει οδηγίες, ενημερώσεις κυκλοφορίας και αναφορές καιρού και να ελέγξει το πρόγραμμα αναπαραγωγής πολυμέσων και το σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου.
Πηγή techblog.gr