Producers

Contact

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
    • Το Προφίλ μας
    • Παραγωγοί
    • Πρόγραμμα
    • Διαφήμιση
    • Διαφημιζόμενοι
    • Επικοινωνία
  • MELODIA LIVE
    • Άκουσε LIVE
    • Studio LIVE
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Τοπικές Ειδήσεις
    • Ελλάδα Ειδήσεις
    • Σημαντικές
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Μουσικά Νέα
    • Θέατρο
    • Cinema/TV
    • Βιβλίο
  • MAGAZINE
    • Ταξίδι
    • Ευ Ζην
    • Επιστήμη
    • Auto – Moto
    • Συνταγές & Άλλα
    • Εδώ Γελάμε
Reading: Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Εμπλουτίζεται συνεχώς η ψηφιακή πλατφόρμα για τη διαδικτυακή εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων
Share
Melodia 88FM
Aa
Search
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
    • Το Προφίλ μας
    • Παραγωγοί
    • Πρόγραμμα
    • Διαφήμιση
    • Διαφημιζόμενοι
    • Επικοινωνία
  • MELODIA LIVE
    • Άκουσε LIVE
    • Studio LIVE
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Τοπικές Ειδήσεις
    • Ελλάδα Ειδήσεις
    • Σημαντικές
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Μουσικά Νέα
    • Θέατρο
    • Cinema/TV
    • Βιβλίο
  • MAGAZINE
    • Ταξίδι
    • Ευ Ζην
    • Επιστήμη
    • Auto – Moto
    • Συνταγές & Άλλα
    • Εδώ Γελάμε
Follow US
Melodia 88FM > Τοπικές Ειδήσεις > Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Εμπλουτίζεται συνεχώς η ψηφιακή πλατφόρμα για τη διαδικτυακή εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων
Τοπικές Ειδήσεις

Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Εμπλουτίζεται συνεχώς η ψηφιακή πλατφόρμα για τη διαδικτυακή εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων

12 Νοεμβρίου 2024
Updated 2024/11/12 at 10:46 ΠΜ
Share
SHARE

Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού του φορέα και με γνώμονα τη βέλτιστη παροχή υπηρεσιών προς τους πολίτες, έχει υλοποιήσει μέσω της Διεύθυνσης Διαφάνειας & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και έχει θέσει σε λειτουργία από το έτος 2022, την Ψηφιακή Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτημάτων Πολιτών/Επιχειρήσεων προς την Περιφέρεια, μέσω της παρακάτω διαδρομής: https://pste.gov.gr/ilektronika-aithmata.

Στην Ψηφιακή Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτημάτων δημοσιεύονται διοικητικές διαδικασίες που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, για τις οποίες κάθε πολίτης, ατομικά ή ως νόμιμος εκπρόσωπος νομικού προσώπου, μπορεί να υποβάλλει ηλεκτρονικά το αίτημά του.

-Advertisment-

Για την είσοδο στην Ψηφιακή Πλατφόρμα και την ηλεκτρονική υποβολή αιτήματος απαιτείται η προηγούμενη αυθεντικοποίηση του χρήστη με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Taxisnet). Κάθε πολίτης με την είσοδο και εγγραφή του στην Ψηφιακή Πλατφόρμα αποκτά αυτομάτως τη δική του ψηφιακή θυρίδα, μέσω της οποίας έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την πορεία των ηλεκτρονικών αιτήσεών του, καθώς και να λάβει την απάντηση από την αρμόδια Υπηρεσιακή Μονάδα της Περιφέρειας.

Επισημαίνεται ότι από την έναρξη λειτουργίας της Ψηφιακής Πλατφόρμας:
Έχουν πιστοποιηθεί και εγγραφεί 2.600 πολίτες και έχουν υποβληθεί 747 Ηλεκτρονικά Αιτήματα.
Έως σήμερα φιλοξενούνται 78 ψηφιακές υπηρεσίες, που αφορούν τομείς, όπως την Επιχειρηματική Δραστηριότητα, την Αλιεία, τη Γεωργία και Κτηνοτροφία, τον Πολιτισμό, Αθλητισμό και Τουρισμό, την Υγεία και Πρόνοια και κατηγοριοποιούνται ανά Γενική Διεύθυνση Περιφέρειας, σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που ασκούνται από αυτές. Έτσι ο πολίτης μπορεί να αναζητήσει τη ψηφιακή υπηρεσία που τον ενδιαφέρει, είτε μέσω της αντίστοιχης Γενικής Διεύθυνσης, είτε μέσω της επιλογής αναζήτησης που υπάρχει στην Ψηφιακή Πλατφόρμα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εντός του 2024 έχουν ψηφιοποιηθεί 55 υπηρεσίες και αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί άλλες 5 μέχρι τέλος του έτους.

Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός δήλωσε σχετικά: «Προτεραιότητά μας είναι ο συμπολίτης μας και οι ανάγκες του. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή του είναι πάντα ανοιχτές οι πόρτες των γραφείων μας και πλέον είναι ακόμη πιο εύκολη η πρόσβαση όλων των Στερεοελλαδιτών στις υπηρεσίες μας με τη χρήση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών. Προχωρούμε γοργά στην ψηφιοποίηση των υπηρεσιών, προκειμένου να μειώσουμε τις γραφειοκρατικές διαδικασίες και να απαλλαγούν οι συμπολίτες μας από τις… ουρές, τις καθυστερήσεις και τις άσκοπες μετακινήσεις».

Ο Αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Καινοτομίας Κωνσταντίνος Βαρδακώστας δήλωσε: «Με ολοένα και πιο γρήγορους ρυθμούς προχωράμε στην ψηφιοποίηση των υπηρεσιών μας. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με την πρόοδο που έχουμε κάνει μέχρι τώρα και προσδοκούμε να συνεχίσουμε στους ίδιους ρυθμούς, σε συνεργασία πάντα με όλες τις διευθύνσεις των υπηρεσιών μας. Έχουμε αναπτύξει μια πολύ καλή συνεργασία με τα υπηρεσιακά στελέχη μας και μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα: την εξυπηρέτηση του πολίτη πλήρως ψηφιοποιημένη!»

-Advertisment-

​ΕΙΔΗΣΕΙΣ – LAMIAthema.gr

Read More

12 Νοεμβρίου 2024
Share this Article
Facebook TwitterEmail Print
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΗΡΩΝ
Ad imageAd image
GROUP CENTER HELLAS
Ad imageAd image
- Advertisement -
ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ GROUP
Ad imageAd image
Ad imageAd image

You Might Also Like

Τοπικές Ειδήσεις

Λαμία: Παραδοσιακό Θέατρο Σκιών Καραγκιόζη στην Ηράκλεια

1 Ιουλίου 2025

Δήμος Λαμιέων: Οδηγίες Προστασίας της Δημόσιας Υγείας σε Περίπτωση Πυρκαγιάς

1 Ιουλίου 2025

Λουτρόπολη της Υπάτης – Ως πότε αυτός ο μαρασμός

1 Ιουλίου 2025

Λαμία: Συνελήφθη να οδηγεί μεθυσμένος και οδηγήθηκε στη φυλακή

1 Ιουλίου 2025

©2025 Ράδιο Μελωδία 88FM. All rights Reserved.

Κατασκευή & Φιλοξενία Ιστοσελιδας 19CLOUDS

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?