Το νέο εργασιακό νομοσχέδιο εισέρχεται στην Ολομέλεια για συζήτηση και ψήφιση (14-15/10) συνδικάτα και οι εργαζόμενοι βρίσκονται στους δρόμους της πρωτεύουσας για να δηλώσουν την εναντίωση τους.
24ωρη απεργία για σήμερα έχουν προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ, το ΕΚΑ και διάφορα συνδικάτα με την στήριξη της ΓΣΕΕ.
-Advertisment-
Ήδη γίνονται συγκεντρώσεις στην Αθήνα και όλες τις μεγάλες πόλεισ, από όλους τους κλάδους με κεντρικό σύνθημα «Στα σκουπίδια το νομοσχέδιο της 13ωρης σκλαβιάς»